خانهاخبار
یک فروشگاه سوئیسی زمان عرضه و قیمت گلکسی A25 را تایید کرد

یک فروشگاه سوئیسی زمان عرضه و قیمت گلکسی A25 را تایید کرد

میان‌رده موردانتظار سامسونگ در تاریخ ۲۷ آذر روانه بازار می‌شود.
۱۷ آذر ۱۴۰۲

در طی چند وقت گذشته، گزارش‌های متعددی پیرامون میان‌رده جدید سامسونگ موسوم به گلکسی A25 منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده‌اند. حالا اما امروز این گوشی موردانتظار در یک فروشگاه سوئیسی لیست شد و جزئیات مربوط به زمان عرضه و همچنین برچسب قیمتی آن در اختیار کاربران قرار گرفت.

طبق این گزارش، فروشگاه سوئیسی Digitec گوشی گلکسی A25 را در وبسایت خود لیست کرده است. براساس اطلاعات قرار گرفته در این فروشگاه، عرضه رسمی گلکسی A25 در تاریخ ۱۸ دسامبر مصادف با ۲۷ آذر آغاز می‌شود. به علاوه، گوشی سامسونگ با قیمت ۲۷۹ فرانک سوئیس معادل ۳۲۰ دلار / ۳۰۰ یورو در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

image

در گذشته، گلکسی A25 با همین قیمت در چند فروشگاه سوئیسی دیگر ثبت شده بود و حالا این گزارش جدید نیز تایید می‌کند که نسخه رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی A25 با قیمت یاد‌شده به فروش می‌رسد. البته سامسونگ در نظر دارد که کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی میان‌رده خود را نیز روانه بازار کند.

شایعات مختلف ادعا کرده‌اند که گلکسی A25 به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز خواهد بود و از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. پنل جلویی دستگاه نیز در خود نمایشگر اولد ۶٫۵ اینچی را قرار خواهد داد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. برای تصویربرداری، گلکسی A25 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. انرژی موردنیاز دستگاه نیز توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین می‌شود. متاسفانه سامسونگ ظاهرا آداپتور شارژ را با گلکسی A25 عرضه نخواهد کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید