خانهاخبار
سامسونگ ظاهرا در فکر تغییر طراحی سری گلکسی اس ۲۵ است

سامسونگ ظاهرا در فکر تغییر طراحی سری گلکسی اس ۲۵ است

گزارش شده که رئیس تیم طراحی سامسونگ ماموریت دارد تا زبان طراحی تازه‌ای را در سری گلکسی اس ۲۵ اعمال کند.
۱۶ آذر ۱۴۰۲

رندرهای فاش‌شده از سری گلکسی اس ۲۴ نشان داده‌اند که نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ از طراحی مشابه سری گلکسی اس ۲۳ بهره خواهد برد. البته گزارش شده که گلکسی اس ۲۴ اولترا به فریم تیتانیومی مقاوم‌تر و با کیفیت ساخت بالاتر مجهز خواهد شد. با این وجود، نباید منتظر تغییر طراحی خاصی در گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۲۴ سامسونگ باشیم.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۵ سرانجام شاهد عرضه نسل جدید سری گلکسی اس با ظاهر جدید خواهیم بود.

image

افشاگری شناخته‌شده به نام Revegnus با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که مدیر تیم طراحی بخش موبایل سامسونگ، ایوان لی، ماموریت دارد که طراحی جدیدی را در سری گلکسی اس ۲۵ اعمال کند. در این راستا، افشاگر مذکور ادعا کرده که سری گلکسی اس ۲۵ با تغییرات طراحی قابل توجهی همراه می‌شود که ظاهر تازه‌ای به آن می‌بخشند.

آقای لی که طراح سابق شرکت خودروسازی مرسدس بنز بوده از سال ۲۰۲۲ سمت مدیریت تیم طراحی بخش موبایل سامسونگ را برعهده گرفته است. با توجه به تغییر طراحی احتمالی سری گلکسی اس ۲۵، انتظار داریم میان‌رده‌های سامسونگ نیز با زبان طراحی جدید این برند همراه شوند. برای مقایسه، سامسونگ در ابتدا ماژول دوربین را از سری گلکسی اس ۲۳ حذف کرد و سپس این طراحی را در گوشی‌های میان‌رده خود پیاده کرد.

image

شایعه شده که سامسونگ برای رقابت با سری آیفون ۱۵ و سری پیکسل ۸ گوگل، سری گلکسی اس ۲۴ را زودتر از آنچه تصویر می‌شده معرفی خواهد کرد. در این راستا، غول فناوری کره احتمالا در تاریخ ۱۷ ژانویه مصادف با ۲۷ دی از گوشی‌های گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا رونمایی خواهد کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید