خانهاخبار
تصاویر جدید گلکسی اس ۲۴ اولترا را در کنار گلکسی اس ۲۳ اولترا نشان می‌دهند

تصاویر جدید گلکسی اس ۲۴ اولترا را در کنار گلکسی اس ۲۳ اولترا نشان می‌دهند

به تازگی تصاویری فاش شده که ضخامت و برخی از جزئیات طراحی دو پرچمدار سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ سامسونگ را مقایسه می‌کنند.
۱۶ آذر ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری گلکسی اس ۲۴ است. در طی چند وقت گذشته، شایعات و گزارش‌های زیادی پیرامون گوشی‌های بالارده سامسونگ در دسترس قرار گرفته که طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن‌ها را فاش ساخته کرده‌اند.

image

تصویر واقعی گلکسی اس ۲۴ اولترا

حالا به تازگی نیز افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe تصاویری واقعی از نسخه پرمیوم سری یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا را به اشتراک گذاشته که آن را در کنار گلکسی اس ۲۳ اولترا نشان می‌دهند. 

این تصاویر طراحی دو گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا و گلکسی اس ۲۳ اولترا را مقایسه می‌کنند. افشاگر Ice Universe ادعا کرده که گلکسی اس ۲۴ اولترا با ضخامت ۸٫۶ میلی‌متری خود نازک‌تر از نسخه نسل قبلی خواهد بود. قبلا نیز رندرهای گلکسی اس ۲۴ اولترا ضخامت کمتر این گوشی را تایید کرده بوده‌اند.

دریچه اسپیکر گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز با تغییر طراحی همراه خواهد شد و حالا از ظاهر کپسولی‌شکل بهره می‌برد. دیگر تغییر طراحی مهم گوشی پرمیوم سامسونگ به بخش انتهایی قلم هوشمند اس پن مربوط می‌شود. در این راستا، این قسمت از قلم اس پن از طراحی تخت‌تری بهره خواهد برد.

کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور نیز از طراحی مشابه نسل قبلی برخوردار خواهند شد. با این وجود، Ice Universe تنها ادعا کرده که این کلید‌ها مقداری ضخیم‌تر خواهند بود. این افشاگر همچنین اعلام کرده که گلکسی اس ۲۴ به فریم تیتانیومی با استحکام بالا و بافت باکیفیت مجهز خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در تاریخ ۱۷ ژانویه سال آینده میلادی مصادف با ۲۷ دی معرفی خواهد شد. از مشخصات فنی گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌توان تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، نمایشگر تخت و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری را نام برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید