خانهاخبار
سری ردمی نوت ۱۳ پرو ژانویه سال آینده روانه بازارهای جهانی می‌شود

سری ردمی نوت ۱۳ پرو ژانویه سال آینده روانه بازارهای جهانی می‌شود

شیائومی امروز به طور رسمی زمان عرضه سری ردمی نوت ۱۳ پرو برای بازارهای جهانی را تایید کرد.
۱۶ آذر ۱۴۰۲

شیائومی امروز از سری ردمی 13C برای بازار هند رونمایی کرد که شامل دو مدل ردمی 13C و ردمی 13 5G می‌شود. در پایان رویداد معرفی از گوشی‌های جدید برند ردمی، غول فناوری چینی با انتشار یک تیزر تایید کرد که نسخه پرمیوم سری ردمی نوت ۱۳ موسوم به ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به زودی برای بازارهای جهانی معرفی می‌شود.

image

در انتهای پخش زنده رویداد رونمایی از سری ردمی 13C، شیائومی اعلام کرده که کل این رویداد توسط گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ضبط شده است. همچنین این برند تایید کرد که گوشی ردمی در ماه ژانویه سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.

همانطور که می‌دانیم، سری ردمی نوت ۱۳ شامل سه مدل به نام‌های ردمی نوت ۱۳، ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس است. در این راستا، ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP3 با اندازه 1/1.4 اینچی و اندازه پیکسلی ۰٫۵۶ میکرومتری مجهز شده که از فیلمبرداری 4K‌ سی فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این سنسور قبلا نیز در گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس به کار رفته بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که هر سه مدل سری ردمی نوت ۱۳ در ماه سپتامبر سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی شدند و حالا به نظر می‌رسد این سه گوشی برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهند شد. انتظار داریم در طی هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری از رویداد معرفی سری ردمی نوت ۱۳ برای بازارهای جهانی در دسترس قرار بگیرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید