خانهاخبار
رندرهای جدید گلکسی A15 رنگ‌بندی کامل آن را نشان می‌دهند

رندرهای جدید گلکسی A15 رنگ‌بندی کامل آن را نشان می‌دهند

میان‌رده جدید سامسونگ احتمالا سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.
۱۵ آذر ۱۴۰۲

ماه گذشته، رندرهایی از میان‌رده اقتصادی موردانتظار سامسونگ موسوم به گلکسی A15 فاش شد که آن را در رنگ آبی تیره نشان می‌دادند. حالا اما امروز چند تصویر رندری جدید از این گوشی منتشر شده که عرضه آن در دو رنگ دیگر را نیز تایید می‌کنند. در این راستا، گلکسی A15 ظاهرا در سه رنگ آبی تیره، آبی روشن و زرد روانه بازار خواهد شد.

علاوه بر رنگ‌بندی دستگاه، رندرهای گلکسی A15 طراحی این گوشی را نیز نشان می‌دهند. در این رابطه، میان‌رده سامسونگ به نمایشگر با ناچ قطره‌ای و دوربین سه‌گانه مجهز خواهد شد که لنزهای آن به صورت جداگانه در پنل پشتی قرار می‌گیرند. لبه‌های پنل جلویی و پشتی دستگاه نیز تخت است و کلیدهای پاور و کنترا حجم صدا نیز فریم سمت راست گوشی جای گرفته‌اند.

image

براساس شایعات قبلی، گلکسی A15 در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار خواهد شد که از طراحی مشابه بهره می‌برند. البته گزارش شده که نسخه 4G این گوشی از تراشه هلیو G99 بهره خواهد برد در حالی که مدل 5G‌ با تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس در دسترس قرار می‌گیرد.

گزارش‌ها همچنین ادعا کرده‌اند که گلکسی A15 5G از نمایشگر ۶٫۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس، حافظه رم تا ۶ گیگابایت، حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی بهره خواهد برد. پنل پشتی دستگاه نیز میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالا با لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

شایعه شده که گلکسی A15 5G با قیمت ۱۴۹ دلار برای بازار ایالات متحده و با قیمت ۲۵۰ یورو برای بازار اروپا عرضه خواهد شد. البته این گوشی اخیرا با برچسب قیمتی ۱۳۹ دلاری در فروشگاه آنلاین والمارت لیست شده بود.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A14 5G در ماه ژانویه سال جاری معرفی شد و نسخه 4G آن نیز پس از یک ماه و در تاریخ ماه فوریه روانه بازار شد. در این راستا، انتظار داریم نسخه 5G و 4G گلکسی A15 نیز با زمان‌بندی مشابه معرفی و عرضه شوند.



جدیدترین‌ اخبار

Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید
نتایج تست باتری گلکسی زد فولد 6 خبرهای خوبی برای طرفداران سامسونگ ندارد

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) در تست‌های عمر باتری نتایجی را کسب کرده که احتمالا طرفداران سامسونگ را ناامید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید