خانهاخبار
مشخصات فنی گلکسی A25 فاش شد

مشخصات فنی گلکسی A25 فاش شد

امروز تیزرهایی از میان‌رده جدید سامسونگ لو رفت که بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کنند.
۱۵ آذر ۱۴۰۲

انتظار می‌رود سامسونگ به زودی از یک گوشی میان‌رده به نام گلکسی A25 رونمایی کند که نسخه نسل جدید گلکسی A24 محسوب می‌شود. در طی چند وقت گذشته، این گوشی در رندرهای مختلفی دیده شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، چند تیزر تبلیغاتی از این میان‌رده موردانتظار فاش شده که بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کنند.

به نظر می‌رسد تیزرهای تبلیغاتی گلکسی A25 به وبسایت ایتالیایی سامسونگ مربوط باشد. طبق آنچه در این تیزرها می‌بینیم، میان‌رده سامسونگ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شدکه به صورت لنزهای جداگانه در پنل پشتی قرار گرفته‌اند.

پنل جلویی گلکسی A25 نیز میزبان نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد با ناچ قطره‌ای و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس خواهد بود که از حاشیه‌های نسبتا زیادی بهره می‌برد. از سوی دیگر، یک تیزر تایید می‌کند که این گوشی انرژی خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی دریافت خواهد کرد. متاسفانه سامسونگ آداپتور شارژ را با گلکسی A25 عرضه نخواهد کرد. به علاوه، این میان‌رده همچنین در دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. البته حافظه داخلی دستگاه تا ۱ ترابایت قابل افزایش خواهد بود.

قلب تپنده گلکسی A25 یک تراشه ۵ نانومتری هشت هسته‌ای خواهد بود که از شبکه 5G‌ پشتیبانی می‌کند. به طور معمول، سامسونگ در تیزرهای تبلیغاتی خود نوع و نام تراشه به کار رفته در گوشی‌ها را اعلام نمی‌کند ولی به احتمال زیاد گلکسی A25 از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ بهره خواهد برد. گلکسی A25 با این سخت‌افزار بهبود قابل توجهی در مقایسه با نسل قبلی خود خواهد داشت چرا که گلکسی A24 از تراشه قدیمی‌تری برخوردار است که از شبکه 5G‌ نیز پشتیبانی نمی‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A25 اندکی کوتاه‌تر، باریک‌تر و سبک‌تر از گلکسی A24 خواهد بود. البته ضخامت هر دو گوشی یکسان است و تغییری در این بخش نداشته است. در حال حاضر، زمان عرضه این گوشی نامشخص است ولی با توجه به فاش شدن تیزرهای تبلیغاتی آن، انتظار داریم که گلکسی A25 به زودی معرفی شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید