خانهاخبار
ویجت‌های جدید آب و هوا به iOS 17.2 اضافه خواهد شد

ویجت‌های جدید آب و هوا به iOS 17.2 اضافه خواهد شد

ویجت آب و هوا بدون شک یکی از پرکاربردترین ویجت‌های آی‌اواس است و حالا خبر رسیده که در iOS 17.2 این ویجت تنوع بیشتری پیدا خواهد کرد.
۱۵ آذر ۱۴۰۲

امروز همزمان با عرضه نسخه RC از پلتفرم آی او اس ۱۷.۲، می‌توانیم کلیه تغییرات این ورژن را با هم مرور کنیم. به عنوان یکی از آپگریدها، باید به اضافه شدن ویجت‌های جدید اپلیکیشن آب و هوا اشاره کنیم.

هفته آینده و احتمالا در تاریخ ۱۱ دسامبر مصادف با بیستم آذر ماه، شاهد عرضه نسخه عمومی آی او اس ۱۷.۲ خواهیم بود. این ورژن از ماه اکتبر به صورت آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است.

اپل برای اپلیکیشن Weather خود، سه ویجت جدید را در نظر گرفته است که در این نسخه شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود. در حالی که این ویجت‌ها تنها در سایز کوچ (Small) در دسترس خواهند بود، اما اطلاعات خوبی از آن‌ها به دست خواهید آورد.

توضیحات اپل در مورد هر یک از این ویجت‌ها به شرح زیر است:

  • Details: امکان مشاهده احتمال بارش، شاخص UV، باد و موارد دیگر
  • Daily Forecast: امکان مشاهده حداقل و حداکثر دمای امروز و چهار روز آینده
  • Sunrise and Sunset: امکان مشاهده زمان طلوع و غروب آفتاب در لوکیشن فعلی

ویجت Forecast در حالت فعلی تنها کمینه و بیشینه، دمای فعلی و وضعیت آب و هوای امروز را به شما نمایش می‌دهد.

برای اضافه کردن ویجت‌ها کافی است انگشت خود را روی صفحه نمایش نگه داشته و به محض لرزیدن آیکون‌ها، از بالای صفحه روی آيکون + ضربه زده و سپس به دنبال ویجت آب و هوا بگردید و آن را به هر صفحه‌ای که تمایل دارید، اضافه کنید.

image

بد نیست بدانید که ویجت Forecast در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ در دسترس خواهد بود. پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سه ویجت جدید در آینده نزدیک نیز در سایزهای بزرگ‌تر ارائه شوند.

پایداری و اطلاعات دقیق اپلیکیشن Weather اپل باعث شده تا کاربران در سال‌های اخیر به آن اعتماد ویژه‌ای بکنند. نظر شما در مورد ویجت‌های جدید چیست. آیا به محض ارائه از آن‌ها استفاده خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان این مطلب در میان بگذارید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید