خانهاخبار
مشکل شارژ بی‌سیم آيفون‌ها با iOS 17.2 برطرف خواهد شد

مشکل شارژ بی‌سیم آيفون‌ها با iOS 17.2 برطرف خواهد شد

بالاخره بعد از انتشار نسخه نهایی iOS 17.2 امکان شارژ سریع وایرلس آیفون ۱۳ و ۱۴ محدود به شارژرهای مگ سیف نخواهد بود.
۱۵ آذر ۱۴۰۲

ماه گذشته همزمان با ارائه بروزرسانی ۱۷.۱.۱ برای آیفون‌های سری ۱۵، قابلیت شارژ بی‌سیم این محصولات روی اغلب خودروها با مشکل مواجه شد. حالا امروز اپل قول داده است که این معضل بزرگ با ارائه آپدیت ۱۷.۲ برطرف خواهد شد. این بروزرسانی هفته آينده در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل کمپانی GM ماه گذشته در این مورد اعلام کرد که آن‌ها کاملا از این مشکل اطلاع داشته و در حال تحقیق برای رفع آن هستند. اما ظاهرا این معضل به خودروها هیچ ارتباطی نداشته و چیزی است که کمپانی اپل، باید به دنبال راه حل آن می‌گشت.

در چنج لاگ تغییرات iOS 17.2 آمده است که مشکل عدم شارژ آیفون‌ها به صورت بی‌سیم در خودروها، با ارائه این آپدیت برطرف خواهد شد.

متأسفانه اطلاعات خاصی در مورد دلیل این اتفاق در دسترس نیست و اپل هم در بیانات خود، اشاره‌ای به حل این مشکل برای خودروهای کمپانی GM نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد که به دلیل حل مشکل شارژ بی‌سیم آیفون‌ها، این محصول در خودروهای شرکت GM نیز حل و فصل شود.

image

این دومین باری است که اپل به خاطر مشکل شارژ بی‌سیم در آیفون‌ها،‌ مجبور به ارائه بروزرسانی نرم‌افزاری می‌شود. در ماه نوامبر، شاهد ارائه آپدیت آی او اس ۱۷.۱.۱ بودیم که برای حل مشکل شارژ بی‌سیم آیفون‌ها در خودروهای BMW عرضه شد و حالا، نوبت به ماشین‌های کمپانی GM رسیده است.

در حال حاضر، آی او اس ۱۷.۲ به صورت آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان و کاربران نسخه‌های بتا قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود که هفته آینده، نسخه عمومی آن در اختیار کاربران قرار گیرد و امیدواریم که این مشکل شارژ بی‌سیم، برای همیشه رخت خود را ببندد و حل و فصل شود.



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید