خانهاخبار
بروزرسانی One UI 6.0 برای گلکسی اس ۲۱ FE عرضه شد

بروزرسانی One UI 6.0 برای گلکسی اس ۲۱ FE عرضه شد

بروزرسانی اندروید ۱۴ گلکسی اس ۲۱ FE تنها برای منطقه ایالات در دسترس قرار گرفته ولی انتظار می‌رود به زودی برای سایر بازارها نیز عرضه شود.
۱۵ آذر ۱۴۰۲

تا به امروز، برنامه سامسونگ برای عرضه بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 به خوبی پیش رفته است. خوشبختانه این بروزرسانی موردانتظار تنها به گوشی‌های پرچمدار محدود نشده و دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده اقتصادی سازگار نیز بروزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کرده‌اند.

حالا در ادامه عرضه بروزرسانی One UI 6.0، امروز نوبت به نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۱ یعنی گلکسی اس ۲۱ FE رسید و سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۴ را برای این گوشی در دسترس قرار داده است. البته در حال حاضر این بروزرسانی برای منطقه ایالات متحده و تنها از طریق یکی از اپراتورها عرضه شده است.

image

طبق آنچه SamMobile ادعا می‌کند، بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 برای نسخه اپراتور Verizon گلکسی اس ۲۱ FE عرضه شده است. در این راستا، کاربرانی که از نسخه آنلاک‌شده و یا دیگر اپراتورها استفاده می‌کنند هنوز نمی‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند. البته انتظار می‌رود بروزرسانی اندروید ۱۴ در طی روزهای پیش رو برای دیگر مناطق و بازارها نیز در دسترس قرار بگیرد.

در نهایت باید اشاره کرد که بروزرسانی اندروید ۱۴ گلکسی اس ۲۱ FE با پچ امنیتی نوامبر سال ۲۰۲۳ همراه شده است. با عرضه این بروزرسانی برای گلکسی اس ۲۱ FE، به نظر می‌رسد برنامه بروزرسانی سری گلکسی اس ۲۱ به اتمام رسیده است. به مانند همیشه، کاربران می‌توانند از مسیر تنظیمات و بروزرسانی نرم‌افزار اقدام به نصب این بروزرسانی بکنند.



جدیدترین‌ اخبار

Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید
نتایج تست باتری گلکسی زد فولد 6 خبرهای خوبی برای طرفداران سامسونگ ندارد

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) در تست‌های عمر باتری نتایجی را کسب کرده که احتمالا طرفداران سامسونگ را ناامید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید