خانهاخبار
مشخصات فنی نسخه اولترا سری ردمی K70‌ فاش شد

مشخصات فنی نسخه اولترا سری ردمی K70‌ فاش شد

ردمی K70 اولترا به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ و شارژ سریع ۱۵۰ واتی مجهز خواهد بود.
۱۵ آذر ۱۴۰۲

در طی چند وقت گذشته، شیائومی روزهای بسیاری خوبی را در بازار گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده پرمیوم داشته است. در این راستا، سری شیائومی ۱۴ موفق شده آمار فروش بسیار خوبی را ثبت و توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند. از سوی دیگر، سری ردمی K70‌ نیز با شکستن رکوردهای قبلی بهترین میزان فروش تاریخ سری ردمی K را به نام خود زده است.

حالا اما به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مدل دیگری از سری ردمی K70‌ را روانه بازار کند که ردمی K70 اولترا نام دارد. در حال حاضر، سری ردمی K70 تنها شامل سه مدل ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70E می‌شود و حالا نسخه اولترا آن عضو چهارم محسوب می‌شود.

image

ردمی K70 اولترا

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که شیائومی در حال توسعه یک گوشی جدید به نام ردمی K70 اولترا است که به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود نسخه اولترا سری ردمی K70 ضمن بهره‌مندی از مشخصات فنی منحصر به فرد، برخی از ویژگی‌های مدل پرو را سری نیز به ارث ببرد.

همانطور که می‌دانیم، ردمی K70 پرو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر 2K، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی مجهز است. در این راستا، شایعات ادعا کرده‌اند که ردمی K70 اولترا از نمایشگر و باتری مشابه نسخه پرو بهره خواهد برد.

از نظر مشخصات فنی، ردمی K70 اولترا از تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ برخوردار خواهد شد که با چهار نسخه حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی همراه می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز از شارژ سریع‌تر ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

ظاهرا شیائومی سیستم دوربین ردمی K70 اولترا را بهبود خواهد داد و از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۰۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی دستگاه نیز میزبان سنسور ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. در نهایت باید اشاره کرد که ردمی K70 اولترا احتمالا در سه‌ماهه اول سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید