خانهاخبار
واتس‌اپ قابلیت کاربردی جدیدی را به نسخه iOS خود اضافه کرد

واتس‌اپ قابلیت کاربردی جدیدی را به نسخه iOS خود اضافه کرد

از امروز کاربران آيفون واتس‌اپ دستشان برای ارسال عکس‌ها و ویدیوها در حجم اصلی بازتر خواهد بود.
۱۴ آذر ۱۴۰۲

واتس اپ در آخرین بروزرسانی خود برای iOS گزینه ارسال فایل‌های تصویری و ویدیویی را در حالت اصلی و بدون هیچ تغییری در آنها، اضافه کرده است.

image

با استفاده از این ویژگی کاربران اکنون می‌توانند انتخاب کنند که فایل‌ها را بدون فشرده‌سازی اضافی که برنامه برای ذخیره داده‌ها انجام می‌دهد، ارسال کند. باید توجه داشت که این قابلیت با گزینه کیفیت HD متفاوت است که در اوایل سال جاری میلادی اضافه شد که فایل‌ها را فشرده می‌کرد تا کیفیت اصلی را حفظ کند.

برای ارسال تصاویر و ویدیوها با کیفیت اصلی، کاربران باید گزینه ارسال اسناد (Choose Document) را انتخاب کنند که بر اساس آن یک گزینه اضافی برای ارسال عکس یا فیلم به همراه فایل‌ها به آنها ارایه می‌شود. سپس فایل‌های تصویری یا ویدیویی که انتخاب می‌کنند همانطور که هست با کیفیت اصلی ارسال می‌شوند. در نظر داشته باشید که واتس اپ دارای محدودیت ۲ گیگابایتی برای ارسال فایل‌ها در حالت فشرده نشده است.

image

این ویژگی مدتی است که در حال آزمایش است اما در نهایت در این هفته برای همه کاربران عرضه شد. البته سرویس‌های رقیب به مانند تلگرام سال‌هاست که این قابلیت را دارند، اما به مانند بسیاری ویژگی‌های دیگر واتس اپ تازه به فکر افتاده که آن را عرضه کند! در حال حاضر این گزینه تنها برای کاربران iOS در دسترس است، اگرچه کاربران اندروید همچنان می‌توانند این فایل‌ها را دریافت کنند اما فعلا خبری از ارسال این موارد در اندروید نیست.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید