خانهاخبار
شیائومی قصد عرضه یک ساعت با سیستم عامل HyperOS را دارد

شیائومی قصد عرضه یک ساعت با سیستم عامل HyperOS را دارد

افشاگری ادعا کرده که شیائومی در حال توسعه یک ساعت به نام شیائومی واچ H است که احتمالا سال آینده معرفی می‌شود.
۱۴ آذر ۱۴۰۲

به مانند دیگر برندهای برجسته در بازار، شیائومی نیز ساعت‌های هوشمند مختلفی را روانه بازار کرده است. در حال حاضر، غول فناوری چینی دو خانواده ساعت‌های هوشمند در اختیار دارد که با نام‌های شیائومی واچ و شیائومی واچ S شناخته می‌شوند. حالا اما به تازگی گزارش شده که این برند قصد معرفی یک سری جدید از ساعت‌های خود را دارد.

افشاگر و فعال حوزه فناوری به نام Mukul Sharma اخیرا ادعا کرده که شیائومی از سری ساعت‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد که شیائومی واچ H نام دارد. با این سری جدید و بدون احتساب ساعت‌های برند ردمی و پوکو، تعداد سری ساعت‌های شیائومی به سه عدد می‌رسد.

image

شیائومی واچ S3

این افشاگر در ادامه گزارش خود اعلام کرده که شیائومی واچ H از سیستم عامل اختصاصی HyperOS بهره خواهد برد و در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شود. شایان ذکر است که واچ H اولین ساعت شیائومی نخواهد بود که با سیستم عامل HyperOS عرضه می‌شود چرا که اخیرا دو ساعت شیائومی واچ S3 و ردمی واچ ۴ با این سیستم عامل روانه بازار شده‌اند

 در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که شیائومی واچ H تنها در اختیار بازار چین قرار خواهد گرفت و یا برای دیگر بازار نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. شیائومی هنوز حتی ساعت‌های شیائومی واچ S3 و ردمی واچ ۴ را در بازارهای جهانی عرضه نکرده و این دو پوشیدنی تنها در بازار به فروش می‌رسند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید