خانهاخبار
آنر مجیک ۶ لایت با اسنپدراگون ۶ نسل یک رسما معرفی شد

آنر مجیک ۶ لایت با اسنپدراگون ۶ نسل یک رسما معرفی شد

میان‌رده جدید آنر از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴ آذر ۱۴۰۲

پس از قرارگیری در چند گواهی مختلف، میان‌رده جدید آنر موسوم به مجیک ۶ لایت به صورت رسمی معرفی شد که نسخه ارزان‌قیمت سری پرچمدار مجیک ۶ محسوب می‌شود. این گوشی در عین بهره‌مندی از مشخصات فنی قابل توجه مانند نمایشگر بزرگ و سیستم دوربین کارآمد، با برچسب قیمتی رقابتی روانه بازار خواهد شد.

آنر مجیک ۶ لایت تنها چند روز پس از عرضه آنر X9b برای بازارهای اروپایی معرفی شده است. در حال حاضر، این گوشی برای بازار کشور ایتالیا رونمایی شده و انتظار می‌رود در طی روزهای آتی برای بازارهای بیشتری در دسترس قرار بگیرد.

image

طبق اعلام رسمی، آنر مجیک ۶ لایت به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اینچی امولد مجهز شده است که از رزولوشن تصویر 1.5K و تراکم پیکسلی 429ppi بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و قادر است به روشنایی حداکثری ۱۲۰۰ نیتی دست پیدا کند. به لطف حاشیه‌های باریک، نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با ۹۲٫۸ درصد است. برای محافظت از چشمان کاربر، نمایشگر آنر مجیک ۶ لایت از فناوری تنظیم نور ۱۹۲۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده آنر مجیک ۶ لایت تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک که از پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۱۰ بهره می‌برد. میان‌رده آنر در یک کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. برای تصویربرداری، کاربران سه دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی را در اختیار دارند. ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

image

انرژی موردنیاز آنر مجیک ۶ لایت توسط باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای آنر، عمر باتری این دستگاه پس از ۱۰۰۰ بار شارژ تا ۸۰ درصد حفظ خواهد شد.

آنر مجیک ۶ لایت با اندروید ۱۳ مبتنی بر MagicOS 7.2 روانه بازار می‌شود. وزن این میان‌رده برابر با ۱۸۵ گرم اعلام شده که آن را در بین گوشی‌های سبک بازار قرار می‌دهد. از دیگر مشخصات فنی گوشی آنر می‌توان بلوتوث نسخه ۵٫۱، شبکه 5G، قابلیت NFC و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک ۶ لایت در سه رنگ نارنجی، مشکی و سبز به فروش خواهد رسید. متاسفانه آنر هنوز جزئیات برچسب قیمتی میان‌رده خود را اعلام نکرده ولی انتظار می‌رود این اطلاعات نیز در آینده‌ای نزدیک تایید شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید