خانهاخبار
گوشی تاشو هواوی احتمالا با تاخیر معرفی خواهد شد

گوشی تاشو هواوی احتمالا با تاخیر معرفی خواهد شد

شایعات ادعا کرده‌اند که گوشی تاشو Pocket S2 هواوی با تاخیری دوماهه در سال آینده عرضه می‌شود.
۱۴ آذر ۱۴۰۲

هواوی قصد عرضه یک گوشی تاشو جدید به نام Poecket S2 را دارد که طبق شایعات قبلی قرار بود در طی ماه جاری میلادی برای بازار چین معرفی شود. حالا اما افشاگری به نام FixedFocus ضمن رد این ادعا اذعان کرده که محصول تاشو غول فناوری چینی با تاخیری دوماهه در ماه فوریه سال آینده میلادی از راه خواهد رسید.

image

رندر هواوی Pocket S2

طبق این گزارش، هواوی در ابتدا تصمیم داشته که گوشی تاشو Pocket S2 را در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ و همراه با سری هواوی نوا ۱۲ معرفی کند. اما حالا به نظر می‌رسد زمان رونمایی از هر دوی این محصولات به سال‌ آینده میلادی موکول شده است.

تا به امروز، هواوی پیشرفت‌های بزرگی در بازار گوشی‌های تاشو داشته و محصولات مختلفی را برای بازار چین عرضه کرده است. این برند چندین گوشی تاشو فلیپ و فولد را معرفی کرده که از مشخصات فنی برجسته‌ای بهره می‌برند. برای مثال، هواوی در اوایل سال جاری از گوشی تاشو جدید میت X3 رونمایی کرد و سپس در اواخر همین سال نیز گوشی میت X5 را روانه بازار کرد. هر دوی این گوشی‌ها نقدهای مثبتی را از سوی کاربران دریافت کرده‌اند.

image

در حال حاضر، اطلاعات اندکی پیرامون گوشی تاشو هواوی Pocket S2 در دسترس قرار گرفته است. افشاگری برجسته به نام Digitla Chat Station تصویری از قاب شفاف این گوشی را منتشر کرده که دو ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل آن را نشان می‌دهد. به علاوه، به نظر می‌رسد هواوی Pocket S2 با طراحی مشابه نسل‌های قبلی همراه شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید