خانهاخبار
ناتینگ فون 2a احتمالا به زودی معرفی می‌شود

ناتینگ فون 2a احتمالا به زودی معرفی می‌شود

ناتینگ به تازگی خبر از عرضه یک محصول جدید داده که طبق ادعای افشاگران، همان ناتینگ فون 2a است.
۱۴ آذر ۱۴۰۲

در طی چند وقت اخیر، شایعات مختلف اذعان کرده‌اند که شرکت ناتینگ قصد رونمایی از یک محصول جدید را دارد که به زودی معرفی می‌شود. در این راستا، برخی از گزارش‌ها ادعا کردند که این شرکت در حال ساخت یک هدفون جدید Nothing Ear (3) است که اوایل سال آینده میلادی معرفی می‌شود.

از سوی دیگر، یک افشاگر چند روز پیش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که برند ناتینگ به زودی از یک گوشی میان‌رده جدید رونمایی خواهد کرد که ناتینگ فون 2a نام دارد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ظاهرا تاریخ معرفی گوشی جدید ناتینگ به زودی اعلام خواهد شد.

image

برند ناتینگ در بخش Bio صفحه ایکس (توییتر سابق)‌ خود اعلام کرده که در طی هفته جاری از محصولی جدید معرفی خواهد کرد. با توجه به این موضوع، یک افشاگر به نام Abhishek Yadav ادعا کرده که این برند به گوشی جدید ناتینگ فون 2a اشاره کرده و ظاهرا قصد دارد این گوشی را در طی هفته جاری رونمایی کند. یک افشاگر دیگر موسوم به Ishan Agarwal نیز این ادعا را تایید کرده است.

شایان ذکر است که اخیرا نیز یک گوشی متعلق به برند ناتینگ در گواهی BIS ثبت شد که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. به نظر می‌رسد گوشی قرار گرفته در این گواهی همان ناتینگ فون 2a است. به علاوه، ناتینگ گواهی مربوط به یک باتری گوشی با شناسه مدل NT03 را به تازگی ثبت کرده که وجود گوشی جدید این برند تایید می‌کند.

شایعه شده که ناتینگ فون 2a از نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد بهره خواهد برد که هم‌اندازه نمایشگر به کار رفته در ناتینگ فون ۲ است. همچنین نمایشگر این گوشی به ناچ حفره برای دوربین سلفی مجهز خواهد شد. البته برخلاف پرچمدار این برند، نمایشگر ناتینگ فون 2a از فناوری LTPO پشتیبانی نخواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار داریم ناتینگ فون 2a با برچسب قیمتی کمتری در مقایسه با ناتینگ فون ۲ روانه بازار شود. با توجه برچسب قیمتی ۵۰۰ دلاری پرچمدار ناتینگ، امکان دارد گوشی جدید این برند با قیمت پایین‌تر از ۵۰۰ دلار به فروش برسد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید