خانهاخبار
مشخصات فنی کلیدی آنر مجیک ۶ پرو لو رفت

مشخصات فنی کلیدی آنر مجیک ۶ پرو لو رفت

پرچمدار موردانتظار آنر به قابلیت اتصال ماهواره‌ای و مدل هوش مصنوعی اختصاصی همراه خواهد شد.
۱۳ آذر ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، آنر در حال توسعه و ساخت سری پرچمدار جدید خود موسوم به سری آنر مجیک ۶ است. در حال حاضر، این برند تنها تایید کرده که آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهند شد. از سوی دیگر، شایعات اذعان داشته‌اند که پرچمدارهای جدید آنر در اواخر ماه ژانویه سال آینده میلادی برای بازار چین معرفی خواهند شد.

حالا در حالی که هنوز یک ماه تا رونمایی از سری آنر مجیک ۶ زمان باقی مانده است، پوستری از نسخه پرو سری یعنی آنر مجیک ۶ پرو در شبکه اجتماعی چینی Wiebo فاش شده که بخشی از جزئيات فنی آن را نشان می‌دهد.

image

تصویر پنل جلویی آنر مجیک ۶ پرو

طبق این پوستر، آنر مجیک ۶ پرو از یک نمایشگر اولد بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین میزبان ناچ کپسولی‌شکل خواهد بود که در آن دو دوربین سلفی قرار خواهد گرفت. برای رهگیری حرکات چشم و سر، چندین سنسور پیشرفته در پنل جلویی پرچمدار آنر به کار خواهد رفت.

آنر مجیک ۶ پرو از اندروید ۱۴ مبتنی بر MagicOS 8.0 بهره خواهد برد که از قابلیت Smart Island پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این پرچمدار ظاهرا به یک تراشه گرافیکی اختصاصی و یک تراشه یکپارچه امنیتی مجهز خواهد شد. شایان ذکر است که آنر مجیک ۶ پرو با یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته همراه می‌شود که از پردازش ۷ میلیارد پارامتر برخوردار است.

image

رندر آنر مجیک ۶ پرو

آنر احتمالا در پرچمدار خود از نسل دوم باتری Qinghai Lake استفاده خواهد کرد که متاسفانه در حال حاضر هنوز ظرفیت آن مشخص نشده است. از نظر طراحی، پنل پشتی آنر مجیک ۶ پرو از شیشه نانوسرامیک ساخته خواهد شد که ظاهر پرمیومی به دستگاه می‌بخشد. برای محافظت در برابر آب و گردو‌غبار، این گوشی با گواهی IP68 عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی آنر مجیک ۶ پرو می‌توان پشتیبانی از قابلیت اتصال ماهواره‌ای و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50K با قابلیت گشودگی دیافراگم را متغیر نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که اخیرا نسخه استاندارد سری آنر مجیک ۶ نیز با شناسه مدل BVL-AN00 و توان شارژ ۶۶ واتی در گواهی 3C ثبت شد. گزارش شده که آنر مجیک ۶ در سه‌ماهه اول و یا دوم سال ۲۰۲۴ برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید