خانهاخبار
تصاویر هواوی Enjoy 70 طراحی آن را نشان می‌دهند

تصاویر هواوی Enjoy 70 طراحی آن را نشان می‌دهند

هواوی قصد عرضه یک میان‌رده مقرون به صرفه را دارد که از رم ۸ گیگابایتی و باتری حجیم بهره می‌برد.
۱۳ آذر ۱۴۰۲

چند روز پیش، تصاویری از میان‌رده جدید هواوی موسوم به هواوی Enjoy 70 در دسترس قرار گرفت که خبر از عرضه این گوشی در آینده‌ای نزدیک می‌دهند. در این رابطه، یک شایعه ادعا کرد که محصول جدید هواوی در تاریخ ۵ دسامبر مصادف با ۱۴ آذر معرفی خواهد شد. البته این برند هنوز تاریخ رسمی معرفی از Enjoy 70 را تایید نکرده است.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک کاربر به نام WhyLab تصاویر واقعی از هواوی Enjoy 70 را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهند. این تصاویر ظاهرا در یک فروشگاه رسمی هواوی و از نسخه رسمی دستگاه ثبت شده است.

طبق آنچه در این تصاویر مشاهده می‌کنیم، پنل پشتی هواوی Enjoy 70 میزبان ماژول دوربین مستطیلی‌شکل خواهد بود که فریم دور آن طلایی‌رنگ است. به علاوه، به نظر می‌رسد این گوشی به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. هواوی Enjoy 70 در دو رنگ سبز و سفید عرضه خواهد شد.

تصاویر دیگر تایید می‌کنند که هواوی Enjoy 70 در سه کانفیگ حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به فروش می‌رسد. همه این کانفیگ‌ها با حافظه رم ۸ گیگابایتی همراه خواهند شد. این میان‌رده همچنین از نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی با ناچ قطره، باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ ۲۲٫۵ واتی و سیستم عامل HarmonyOS 4 بهره خواهد برد.

قلب تپنده هواوی Enjoy 70 تراشه Kirin 710A خواهد بود که بر پایه فرآیند ۱۴ نانومتری توسعه داده شده است. این تراشه هشت هسته‌ای از چهار هسته پردازشی کورتکس A73 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی و چهار هسته کم مصرف کورتکس A53 با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتزی برخوردار است. برای تسک‌های گرافیکی، سخت‌افزار این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 استفاده می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی Enjoy 70 احتمالا با یک گوشی دیگر نیز همراه خواهد شد که Enjoy 70 پرو نام دارد. در حال حاضر، اطلاعات اندکی پیرامون این گوشی در دسترس است ولی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که Enjoy 70 پرو از تراشه قوی‌تر اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید