خانهاخبار
حجم باتری و توان شارژ شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد

حجم باتری و توان شارژ شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد

شیائومی ظاهرا قصدی برای بهبود سرعت شارژ پرچمدار پرمیوم خود ندارد.
۱۲ آذر ۱۴۰۲

انتظار می‌رود شیائومی در سه‌ماهه دوم سال آینده میلادی از پرچمدار پرمیوم خود موسوم به شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی کند. در این رابطه، گزارش شده که گوشی موردانتظار شیائومی همراه با سری تبلت‌های شیائومی پد ۷ در ماه آوریل سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به تازگی مشخصات فنی جدیدی از شیائومی ۱۴ اولترا را به اشتراک گذاشته که شامل حجم باتری و توان شارژ آن می‌شود.

افشاگر برجسته چینی، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که یک گوشی با اسم رمز Venti به باتری ۵۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. این گوشی همچنین از شارژ باسیم ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

image

در حالی که افشاگر DCS هیچ اشاره‌ای به نام این گوشی نداشته است، گفته می‌شود که گوشی مذکور همان شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود. برای مقایسه، شیائومی ۱۳ اولترا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ باسیم ۹۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی بهره خواهد برد. در این راستا، پرچمدار جدید غول فناوری چینی هیچ بهبودی در زمینه توان شارژ‌ نخواهد داشت.

این افشاگر چینی اخیرا نیز اعلام کرد که شیائومی ۱۴ اولترا از چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. شایعه شده که پرچمدار شیائومی به سنسور ۱ اینچی LYT-900 سونی مجهز خواهد شد که از قابلیت گشودگی دیافراگم متغیر f/1.6 تا f/4.0 پشتیبانی می‌کند. این دوربین همچنین فاصله کانونی ۰٫۵ برابری، ۱ برابری، ۳٫۲ برابری و ۵ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به مانند شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو، نسخه اولترا سری نیز از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهد برد. همچنین ظاهرا شیائومی ۱۴ اولترا با سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. یک ماه پیش نیز یک گوشی متعلق به برند شیائومی در گواهی EEC ثبت شد که احتمالا همان شیائومی ۱۴ اولترا است.

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی ۱۳ اولترا به عنوان رقیب گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۲۴ اولترا، اوپو فایند X7 پرو و ویوو X100 پرو پلاس (بازار چین) معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید