خانهاخبار
توان شارژ هواوی نوا ۱۲ اولترا در گواهی 3C تایید شد

توان شارژ هواوی نوا ۱۲ اولترا در گواهی 3C تایید شد

نسخه پرمیوم سری نوا ۱۲ به شارژ ۱۰۰ واتی مجهز خواهد بود.
۱۰ آذر ۱۴۰۲

به تازگی یک گواهی چینی تایید کرده که نسخه بالارده سری هواوی نوا ۱۲ موسوم به نوا ۱۲ اولترا از شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی با شناسه مدل ADA-AL00U در گواهی 3C لیست شده و با شارژر به شناسه HW-200500C00 که از نرخ ۲۰ ولت / ۵ آمپر (توان ۱۰۰ واتی) پشتیبانی می‌کند، به طور کامل سازگار است.

image

متاسفانه در گواهی 3C هیچ اشاره‌ای به دیگر مشخصات فنی و یا حتی نام رسمی این گوشی هوشمند نشده است. یک گزارش اوایل ماه جاری ادعا کرد هواوی از سنسورهای مشابه نسل قبلی در نوا ۱۲ اولترا استفاده خواهد کرد و تنها نحوه چینش دوربین‌ها را در گوشی جدید خود تغییر خواهد داد. همچنین انتظار می‌رود طراحی ماژول دوربین هواوی نوا ۱۲ اولترا نیز مشابه نوا ۱۱ اولترا باشد.

شایعات اذعان داشته‌اند که هواوی قصد دارد به زودی گوشی‌های 5G مختلفی را برای بازارهای جهانی عرضه کند. در این رابطه، به نظر می‌رسد سری هواوی نوا ۱۲ نیز جزوی از گوشی‌های 5G باشند که در نیمه اول سال آینده میلادی معرفی می‌شوند. همچنین هواوی نوا ۱۲ اولترا احتمالا به تراشه جدید Kirin 9000s مجهز خواهد بود که از یک هسته کورتکس A720‌ با فرکانس ۲٫۶۲ گیگاهرتزی، سه هسته کورتکس A720 با فرکانس ۲٫۱۵ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A510 با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید