خانهاخبار
کانفیگ‌های حافظه رم سری گلکسی اس ۲۴ فاش شد: حافظه رم ۱۲ گیگابایتی برای گلکسی اس ۲۴ پلاس

کانفیگ‌های حافظه رم سری گلکسی اس ۲۴ فاش شد: حافظه رم ۱۲ گیگابایتی برای گلکسی اس ۲۴ پلاس

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که امسال نیز نسخه پرمیوم سری با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی عرضه نخواهد شد.
۹ آذر ۱۴۰۲

در حالی که تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۴ زمان زیادی باقی مانده است، گزارش‌های متعددی پیرامون بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۴ این برند منتشر شده است. حالا امروز نیز شایعه‌ای در دسترس قرار گرفته که کانفیگ‌های حافظه رم سری گلکسی اس ۲۴ را فاش ساخته است.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe اطلاعات مربوط به نسخه‌های حافظه رم سری گلکسی اس ۲۴ را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است.

image

طبق آنچه این افشاگر ادعا می‌کند، سامسونگ همچنان هیچ قصدی برای عرضه نسخه رم ۱۶ گیگابایتی گلکسی اس ۲۴ اولترا ندارد و امسال نیز شاهد معرفی این نسخه از پرچمدار پرمیوم غول فناوری کره نخواهیم بود. به مانند نسل قبلی، سری گلکسی اس ۲۴ تنها در دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

از سوی دیگر، نسخه استاندارد سری یعنی گلکسی اس ۲۴ نیز تنها در یک نسخه حافظه رم ۸ گیگابایتی معرفی خواهد شد و خبری از نسخه ۱۲ گیگابایتی آن نخواهد بود. گلکسی اس ۲۴ پلاس اما برای اولین بار با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت. البته نسخه رم ۸ گیگابایتی این گوشی نیز عرضه خواهد شد.

image

با توجه به این گزارش، به نظر می‌رسد سامسونگ تنها قصد دارد حافظه رم نسخه پلاس سری گلکسی اس ۲۴ را ارتقا دهد و دو مدل دیگر با کانفیگ‌های مشابه نسل قبلی همراه می‌شوند. سال گذشته، سری گلکسی اس ۲۳ پلاس تنها در یک نسخه رم ۸ گیگابایتی عرضه شد. اخیرا افشاگری به نام Revegnus ادعا کرد که سامسونگ یک نمونه اولیه از گلکسی اس ۲۴ اولترا را با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی آزمایش کرده است ولی ظاهرا به دلایلی این نسخه وارد فاز تولید نهایی نشده است.

در نهایت باید اشاره کرد که در خبری مشابه، سری گلکسی اس ۲۴ در گواهی FCC قرار گرفت که خبر از عرضه آن‌ در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. همانطور که شایعات اذعان داشته‌اند، سری پرچمدار سامسونگ در تاریخ ۱۷ ژانویه مصادف با ۲۷ دی معرفی خواهد شد. گفته می‌شود سری گلکسی اس ۲۴ در دو نسخه اسنپدراگون ۸ نسل سه و اگزینوس ۲۴۰۰ روانه بازار می‌شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید