خانهاخبار
نمایشگرهای گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ احتمالا بزرگ‌تر خواهند شد

نمایشگرهای گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ احتمالا بزرگ‌تر خواهند شد

نسل جدید گوشی فلیپ سامسونگ به بزرگ‌ترین نمایشگر کاور در بین دیگر گوشی‌های تاشو فلیپ بازار مجهز خواهد شد.
۹ آذر ۱۴۰۲

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ ظاهرا قصد دارد که اندازه نمایشگر‌های گوشی‌های تاشو نسل بعدی خود موسوم به گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ را افزایش دهد. طبق آنچه تحلیلگر و فعال برجسته حوزه نمایشگر، راس یانگ اعلام کرده است، هر دو گوشی تاشو سامسونگ به نمایشگر داخلی و کاور بزرگ‌تری مجهز خواهند شد.

image

متاسفانه، آقای یانگ تنها ابعاد نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۶ را فاش کرده که ظاهرا برابر با ۳٫۹ اینچ خواهد بود. در صورت صحت این گزارش، نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ با بزرگ‌ترین نمایشگر کاور در بین دیگر گوشی‌های تاشو بازار همراه خواهد شد. نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۶ حتی از نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی موتو ریزر پلاس نیز بزرگ‌تر خواهد بود.

در حال حاضر، جزئيات اندکی پیرامون مشخصات فنی و طراحی گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ در دسترس قرار گرفته است. چندی پیش، یک افشاگر به نام Revegnus اعلام کرد که گلکسی زد فولد ۶ از نسبت تصویر جدید برای نمایشگر خود بهره خواهد برد. در این راستا، به نظر می‌رسد تغییر نسبت تصویر نمایشگر به افزایش ابعاد آن مربوط باشد.

image

شایان ذکر است که سامسونگ ظاهرا در حال اجرای فرآیند مهندسی معکوس گوشی هواوی میت X5 است تا از طراحی نازک در گوشی گلکسی زد فولد ۶ بهره استفاده کند و در عین حال حجم باتری آن را افزایش دهد. به علاوه، شایعه شده که گلکسی زد فلیپ ۶ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که آن را به اولین گوشی تاشو فلیپ سامسونگ بدل می‌کند که دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی را کنار می‌گذارد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید