خانهاخبار
ردمی واچ ۴ و ردمی بادز ۵ پرو رسما معرفی شدند

ردمی واچ ۴ و ردمی بادز ۵ پرو رسما معرفی شدند

نسل جدید پوشیدنی‌های جدید ردمی با ویژگی‌های فنی متنوع رونمایی شدند.
۹ آذر ۱۴۰۲

ردمی امروز برند بزرگی را در کشور چین برگزار کرد که در طی آن شاهد رونمایی از سری ردمی K70 بودیم. به همراه نسل جدید گوشی‌های بالارده این برند، شیائومی از دو پوشیدنی جدید نیز به نام‌های ردمی واچ ۴ و ردمی بادز ۵ پرو پرده‌برداری کرده که به ترتیب یک ساعت هوشمند و یک هدفون TWS محسوب می‌شوند.

ردمی واچ ۴ با طراحی جدیدی همراه شده و به نمایشگر بزرگ ۱٫۹۶ اینچی امولد مجهز است. از سوی دیگر، ردمی بادز ۵ پرو از قابلیت‌های برجسته‌ای مانند حذف نویز فعال، صدای Hi-Res و عمر باتری ۳۸ ساعته پشتیبانی می‌کند.

image

ردمی واچ ۴

ساعت جدید ردمی به نمایشگر ۱٫۹۶ اینچی امولد با رزولوشن تصویر ۳۹۰ در ۴۵۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی مجهز شده است. این پنل از قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برد و قادر است به روشنایی ۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. ردمی واچ ۴ اولین ساعت برند ردمی محسوب می‌شود که از بدنه آلومینیومی بهره می‌برد. این پوشیدنی همچنین تا عمق ۵۰ متری (فشار اتمسفری) ضدآب است.

image

برای تسک‌های نرم‌افزاری، ردمی واچ ۴ با سیستم عامل اختصاصی HyperOS همراه می‌شود. ساعت ردمی از سیستم مکان‌یابی GNSS، قابلیت NFC و بلوتوث نسخه ۵٫۳ نیز بهره می‌برد. به مانند دیگر ساعت‌های بازار، ردمی واچ ۴ نیز از قابلیت‌های سلامتی معمول مانند پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون، پایشگر خواب و سطح استرس کاربر پشتیبانی می‌کند. ردمی واچ ۴ از ۱۵۰ حالت ورزشی برخوردار شده که شامل برنامه‌های بازیابی نیز می‌شود.

انرژی موردنیاز ردمی واچ ۴ توسط باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که در صورت فعال بودن ویژگی نمایشگر همیشه روشن و تمامی قابلیت‌های سلامتی، تا ۱۰ روز کاربر را همراهی می‌کند. با استفاده سبک‌تر، عمر باتری به ۲۰ روز افزایش پیدا می‌کند. قیمت ردمی واچ ۴ برابر با ۵۰۰ یوآن (۷۰ دلار) اعلام شده است.

image

ردمی واچ ۴ با بندهای مختلفی عرضه می‌شود

ردمی بادز ۵ پرو

هدفون جدید ردمی از درایورهای داینامیک با توییترهای ۱۰ میلی‌متری و ووفرهای ۱۱ میلی‌متری برخوردار است. ردمی بادز ۵ پرو از صدای باکیفیت Hi-Res با کدک LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند. قابلیت حذف نویز فعال این هدفون نیز قادر است صدای اطراف را تا حد ۵۲ دسی‌بل کاهش دهد.

ردمی بادز ۵ پرو با بلوتوث نسخه ۵٫۳ به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود در حالی که نسخه ویژه e-Sports (ورزش‌های الکترونیکی) آن از یک انتقال‌دهنده جداگانه ۲٫۴ گیگاهرتزی USB-C بهره می‌برد که نرخ تاخیر صدا را تا ۲۰ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد.

همراه با کیس شارژ، عمر باتری ردمی بادز ۵ پرو برابر با ۳۸ ساعت خواهد بود. با فعال‌سازی ویژگی حذف نویز فعال، ایربادهای ردمی تا ۶٫۵ ساعت کاربر را همراهی می‌کنند در حالی که با غیرفعال‌سازی این قابلیت، عمر باتری هدفون به ۱۰ ساعت نیز خواهد رسید. در نهایت باید اشاره کرد که ردمی بادز ۵ پرو در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و مشکی / نارنجی روانه و با قیمت ۵۰۰ یوآن (۷۰ دلار)‌ روانه بازار خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید