خانهاخبار
سری گلکسی اس ۲۳ به نسبت نسل قبلی ۲۳ درصد فروش بهتری داشته است

سری گلکسی اس ۲۳ به نسبت نسل قبلی ۲۳ درصد فروش بهتری داشته است

پرچمدارهای سامسونگ فروش بهتری را در مقایسه با نسخه‌های نسل قبلی تجربه کرده‌اند که احتمالا به دلیل بهره‌مندی آن‌ها از تراشه کوالکام است.
۹ آذر ۱۴۰۲

سامسونگ در تاریخ ۱۲ بهمن سال ۱۴۰۱ (۱ فوریه سال جاری میلادی) از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرد. از زمان عرضه سری پرچمدار غول فناوری کره ۹ ماه گذشته و حالا آمار و ارقام نشان می‌دهند که سری گلکسی اس ۲۳ فروش خوبی را تجربه کرده و به محصولات موفق سامسونگ بدل شده‌اند.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مجموع فروش سه گوشی گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا در طی ۹ ماه گذشته در حدود ۲۳ درصد بیشتر از سری گلکسی اس ۲۲ بوده است. با این میزان فروش، ظاهرا سری گلکسی اس ۲۳ در جلب نظر کاربران بسیار موفق بوده و مشخصات فنی برجسته آن‌ باعث ترغیب خریداران شده است.

image

یکی از دلایل فروش قابل توجه سری گلکسی اس ۲۳ احتمالا به تجهیز هر سه مدل آن به تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy مربوط می‌شود. این تراشه قدرتمند نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون ۸ نسل دو محسوب می‌شود.

از زمان عرضه در ماه فوریه سال جاری، حدود ۲۵٫۰۶ میلیون واحد از سری گلکسی اس ۲۳ به فروش رفته است. در مقایسه با سری گلکسی اس ۲۲ و در طی مدت زمان مشابه در سال ۲۰۲۲، سری گلکسی ۲۲ فروش ۲۰٫۳۲ میلیون واحدی را تجربه کرده است. با توجه به این آمار، ظاهرا سری گلکسی اس ۲۳ حدود ۵ میلیون واحد بیشتر از نسل قبلی فروش داشته است.

مطابق انتظار، گلکسی اس ۲۳ اولترا با فروش ۱۱٫۶۳ میلیون واحدی محبوب‌ترین مدل سری گلکسی اس ۲۳ بوده است. در جایگاه دوم، شاهد قرارگیری گلکسی اس ۲۳ هستیم که ۸٫۹۱ میلیون واحد از آن فروش رفته است. در رده آخر نیز گلکسی اس ۲۳ پلاس جای دارد که فروش ۴٫۵۲ میلیون واحدی را ثبت کرده است.

image

در این گزارش، به آمار فروش گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ نیز اشاره شده است. در این راستا، تاشو‌های سامسونگ پس از سه ماه عرضه به فروش ۴٫۸۶ میلیون واحدی دست پیدا کرده‌اند. در مقایسه با فروش گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ در بازه زمانی سه‌ماهه سال ۲۰۲۲، فروش گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ حدود ۴ درصد بهبود داشته است.

در این بازه زمانی، کاربران ۳٫۰۸ میلیون واحد از گلکسی زد فلیپ ۵ را خریداری کرده‌اند در حالی که گلکسی زد فولد ۵ فروش ۱٫۷۹ میلیون واحدی را ثبت کرده است. برای مقایسه،‌ گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ به ترتیب فروش ۲٫۸۷ میلیون واحدی و ۱٫۸۱ میلیون واحدی در بازه سه‌ماهه سال گذشته داشته‌اند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید