خانهاخبار
حاشیه‌های نازک نمایشگر ریلمی جی‌تی ۵ پرو در تصویر رسمی دیده شد

حاشیه‌های نازک نمایشگر ریلمی جی‌تی ۵ پرو در تصویر رسمی دیده شد

برند ریلمی روز گذشته و با انتشار تصویری، از طراحی پنل جلویی پرچمدار خود پرده‌برداری کرد.
۸ آذر ۱۴۰۲

ریلمی پس از سال‌ها قصد دارد از یک پرچمدار پرمیوم و تمام عیار رونمایی کند که ریلمی جی‌تی ۵ پرو نام دارد. اخیرا تایید شد که این پرچمدار در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) معرفی خواهد شد. پس از اعلام قابلیت‌های دوربین تله‌فوتو ریلمی جی‌تی ۵ پرو و همچنین فاش شدن طراحی پنل پشتی این گوشی در گواهی TENAA، حالا امروز ریلمی به طور رسمی از طراحی پنل جلویی پرچمدار خود پرده‌برداری کرد.

مقام ارشد بخش بازاریایی برند ریلمی تصویری از ریلمی جی‌تی ۵ پرو را در شبکه اجتماعی چینی Weibo‌ به اشتراک گذاشته که ظاهر پنل جلویی دستگاه را نشان می‌دهد. این تصویر به روشنی تایید می‌کند که پرچمدار ریلمی از حاشیه‌های فوق نازک و گوشه‌های گرد بهره خواهد برد. برای بهتر نشان دادن این موضوع، ریلمی جی‌تی ۵ پرو در کنار یک گوشی ناشناس قرار گرفته است.

image

متاسفانه ریلمی اشاره‌ای به مشخصات فنی نمایشگر گوشی خود نکرده ولی به لطف شایعات قبلی اطلاعات کاملی از جزئیات نمایشگر ریلمی جی‌تی ۵ پرو در اختیار داریم. در این راستا، ریلمی جی‌تی ۵ پرو احتمالا به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد بود. همچنین ظاهرا لبه‌های نمایشگر دستگاه مقداری خمیده خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که طبق تایید رسمی ریلمی، گوشی جی‌تی ۵ پرو از سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با زوم اپتیکال ۳ برابری و گشودگی دیافراگم f/2.6 بهره خواهد برد. با بهینه‌سازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، سیستم دوربین پرچمدار ریلمی از زوم بدون افت کیفیت ۶ برابری و زوم ۱۲۰ برابری دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد. مطابق انتظار، قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید