خانهاخبار
تاریخ رونمایی از گلکسی اس ۲۴ الترا نزدیک است

تاریخ رونمایی از گلکسی اس ۲۴ الترا نزدیک است

کمتر از دو ماه دیگر رسما با پرچمدار سال ۲۰۲۴ سامسونگ روبه‌رو خواهیم شد.
۷ آذر ۱۴۰۲

سامسونگ در تدارک معرفی خانواده S24 خود است و به همین دلیل، شایعات و اطلاعات درز پیدا کرده پیرامون این محصولات به صورت روزانه در حال افزایش است. اخیرا، تصاویر زنده Galaxy S24 Ultra در رسانه‌های خبری منتشر شد. در حالی که در این تصاویر گوشی هوشمندی با نمایشگر تخت را شاهد بودیم، اما یکی از افشاگران ادعا کرد که پرچمدار این خانواده از نمایشگری با لبه‌های تخت برخوردار خواهد بود. از آن جا که رفته رفته به تاریخ معرفی این محصول نزدیک می‌شویم، لذا می‌توانیم در نهایت با نسخه واقعی آن روبرو شویم.

سامسونگ طبق سنت سال‌های گذشته، سری اس ۲۴ را در ماه ژانویه به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد و حالا به گزارش My Smart Price، ظاهرا گواهی NBTC گلکسی اس ۲۴ الترا به تازگی صادر شده و شماره ساخت آن (SM-S928B/DS) نیز مشخص شده است. در این گواهی، پشتیبانی از تکنولوژی 5G افشا شده و البته صدور این گواهی،‌ نشان از نزدیک شدن بیش از حد به موعد رونمایی دارد.

گواهی NBTC برای محصولاتی که در کشور تایلند مورد استفاده قرار می‌گیرند، الزامی است. به این ترتیب اپراتورهای کشور تایلند خیال‌شان از بابت سازگار بودن دیوایس جدید با خطوط ارتباطی این کشور راحت خواهد بود.

زمانی که صحبت از گلکسی اس ۲۴ الترا به میان می‌آید،‌ شایعات و حرف و حدیث‌ها به بالاترین میزان خود می‌رسد. ما انتظار داریم که گوشی هوشمند یاد شده از نمایشگر ۶.۸ اینچی با حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیتی برخوردار باشد و احتمالا مانند آیفون ۱۵ پرو و نسخه پرو مکس، شاهد بدنه‌ای از جنس تیتانیوم نیز خواهیم بود.

image

در حوزه دوربین نیز تغییراتی رخ خواهد داد. به عنوان گزینه تأیید شده، باید از نزول میزان زوم اپتیکال از ۱۰ به ۵ برابر اشاره کنیم. گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ، از سنسور IMX854 سونی در این زمینه استفاده خواهد کرد که رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل را ارائه می‌کند.

در حوزه دوربین واید، احتمالا شاهد بهبود خواهیم بود و بر اساس شایعات، سامسونگ از سنسور ISOCELL HP2SX 1/1.3 اینچی با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل استفاده خواهد کرد که در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ الترا، حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

در زیر نمایشگر، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به عنوان قلب تپنده این گوشی پرچمدار ایفای نقش می‌کند که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (برای مدل پایه)، مکمل آن خواهد بود. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید