خانهاخبار
تصاویر واقعی ردمی K70 و K70 پرو جزئيات طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند

تصاویر واقعی ردمی K70 و K70 پرو جزئيات طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند

گوشی‌های بالارده برند ردمی فردا به صورت رسمی معرفی خواهند شد.
۷ آذر ۱۴۰۲

برند زیرمجموعه شیائومی، ردمی، فردا (۲۹ نوامبر / ۸ آذر) از نسل جدید گوشی‌های بالارده خود موسوم به سری ردمی K70 رونمایی خواهد کرد. این سری گوشی هوشمند شامل سه مدل ردمی K70، ردمی K70 پرو و گوشی مقرون به صرفه ردمی K70e خواهد بود. در حالی که ردمی قبلا طراحی گوشی‌های خود را تایید کرده بود، امروز تصاویری واقعی از نسخه استاندارد و پرو سری ردمی K70 در دسترس قرار گرفته که ضمن نشان دادن جزئیات طراحی، بخشی از مشخصات فنی آن‌ها را نیز اعلام می‌کند.

image

همانطور که در این تصاویر مشخص است، ردمی K70 و ردمی K70 پرو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد مجهز خواهند بود که در خود ناچ حفره را جای داده است. طراحی پنل پشتی نیز تغییر پیدا کرده و حالا شاهد یک ماژول شیشه‌ای مستطیلی‌شکل هستیم که در آن سه سنسور دوربین و یک فلاش LED قرار گرفته‌اند.

هر دو مدل استاندارد و پرو سری ردمی K70 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهند برد که از قابلیت لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. البته ردمی K70 پرو از یک سنسور تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری نیز برخوردار خواهد شد در حالی که ردمی K70 تنها با یک دوربین ۲ مگاپیکسلی احتمالا ماکرو همراه خواهد می‌شود.

صفحه تنظیمات این دو گوشی تایید می‌کند که ردمی K70 و ردمی K70 پرو با سیستم عامل HyperOS 1.0.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ و کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهند شد. همچنین نسخه پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود و مدل استاندارد نیز با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو عرضه می‌شود. نسخه مقرون به صرفه سری یعنی ردمی K70e نیز تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ را به همراه خواهد داشت.

در نهایت باید اشاره کرد که در رویداد ۸ آذر ردمی همچنین شاهد رونمایی از نسل جدید لپتاپ‌های سری ردمی بوک ۱۶، هدفون ردمی بادز ۵ پرو و ساعت ردمی واچ ۴ خواهیم بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید