خانهاخبار
بروزرسانی One UI 6.0 ظاهرا برای گلکسی A14 عرضه شده است

بروزرسانی One UI 6.0 ظاهرا برای گلکسی A14 عرضه شده است

گلکسی A14 اولین گوشی اقتصادی سامسونگ است که بروزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت می‌کند.
۷ آذر ۱۴۰۲

در چند هفته گذشته، سامسونگ بروزرسانی موردانتظار One UI 6.0 و اندروید ۱۴ را برای گوشی‌های سازگار خود شامل سری گلکسی اس ۲۳، سری گلکسی اس ۲۲، گلکسی A54، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی A73 عرضه کرده است. حالا ظاهرا غول فناوری کره این بروزرسانی را برای یک گوشی دیگر نیز در دسترس قرار داده که باعث تعجب کاربران نیز شده است.

image

افشاگری به نام Tarun Vats به تازگی ادعا کرده که بروزرسانی One UI 6.0 و اندروید ۱۴ برای گوشی اقتصادی گلکسی A14 (نسخه 5G) عرضه شده است. این بروزرسانی در حال حاضر برای بازار هند در دسترس قرار گرفته است. انتشار بروزرسانی اندروید ۱۴ برای این گوشی مقداری عجیب و دور از انتظار بود که چرا که محصولات مقرون به صرفه و اقتصادی سامسونگ معمولا دیرتر از سایر گوشی‌ها بروزرسانی‌های مهم را دریافت می‌کنند.

حجم بروزرسانی اندروید ۱۴ گوشی گلکسی A14 برابر با ۱٫۸ گیگابایت است و توصیه می‌شود که کاربران قبل از دانلود آن، از خالی بودن حافظه داخلی دستگاه اطمینان حاصل پیدا کنند. این بروزرسانی همچنین پچ امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. انتظار داریم که بروزرسانی One UI 6.0‌ گلکسی A14 در طی روزها و هفته‌های پیش رو برای دیگر مناطق نیز عرضه شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید