خانهاخبار
زمان رونمایی وان پلاس ۱۲ برای بازارهای جهانی به طور غیرمستقیم تایید شد

زمان رونمایی وان پلاس ۱۲ برای بازارهای جهانی به طور غیرمستقیم تایید شد

وان پلاس احتمالا به طور تصادفی زمان معرفی پرچمدار خود برای بازارهای جهانی را اعلام کرده است.
۷ آذر ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، پرچمدار موردانتظار وان پلاس موسوم به وان پلاس ۱۲ در تاریخ ۵ دسامبر مصادف با ۱۴ آذر برای بازار چین معرفی خواهد شد. در این رابطه، یک افشاگر اخیرا ادعا کرد که این گوشی در ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ برای بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری چینی به طور تصادفی زمان رونمایی از پرچمدار خود برای بازارهای جهانی را اعلام کرده است.

image

وان پلاس به تازگی کمپین تبلیغاتی خود برای معرفی جهانی وان پلاس ۱۲ را آغاز کرده است و در یک ویدئو کوتاه نیز به جزئيات طراحی پرچمدار خود پرداخته است.

صفحه پشتیبانی وان پلاس ۱۲ که در بازارهای ایالات متحده، اروپا و هند در دسترس قرار گرفته نشان می‌دهد کمپین تبلیغاتی این گوشی از امروز (۶ آذر / ۲۷ نوامبر) آغاز شده و تا ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) ادامه خواهد داشت. در این راستا،‌ صفحه پشتیبانی بازار هند وان پلاس ۱۲ فاش ساخته که کمپین تبلیغاتی این پرچمدار تا یک روز قبل از رویداد رونمایی آن برای بازارهای جهانی ادامه دارد.

با فرض آن که وان پلاس ۱۲ به طور همزمان برای بازارهای جهانی معرفی شود، انتظار می‌رود پرچمدار وان پلاس در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) برای همه بازارها در دسترس قرار بگیرد. البته احتمال دارد این تاریخ زمان فروش وان پلاس ۱۲ باشد. در این صورت، این پرچمدار احتمالا یک هفته قبل‌ از ۴ بهمن معرفی خواهد شد.

image

در خبری مشابه، وان پلاس با انتشار یک تیزر در شبکه اجتماعی Weibo تایید کرده که وان پلاس ۱۲ با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 4.0 عرضه خواهد شد. همچنین این تیزر بار دیگر اعلام می‌کند که پرچمدار وان پلاس به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس ۱۲ از نمایشگر ۶٫۸ اینچی X1 اولد با رزولوشن تصویر 2K بهره خواهد برد که قادر است به روشنایی ۲۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. همچنین در بخش تصویربرداری، این گوشی از سنسور اصلی LYT-808 و فناوری عکاسی HyperTone برخوردار خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید