خانهاخبار
اولین تصویر واقعی اوپو فایند X7‌ پرو فاش شد: ماژول دوربین هشت‌ضلعی!

اولین تصویر واقعی اوپو فایند X7‌ پرو فاش شد: ماژول دوربین هشت‌ضلعی!

تصویری منتسب به پرچمدار جدید اوپو منتشر شده که طراحی عجیب دوربین آن را نشان می‌دهد.
۶ آذر ۱۴۰۲

در حالی که اکثر تولیدکنندگان برجسته بازار از محصولات پرچمدار خود رونمایی کرده‌اند، برند اوپو چندی پیش از دو گوشی‌ میان‌رده پرمیوم به نام‌های اوپو رینو ۱۱ و رینو ۱۱ پرو پرده‌برداری کرد و هنوز خبری از سری پرچمدار این شرکت نیست. در این رابطه، گزارش شده که سری پرچمدار اوپو فایند X7 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ (اواخر ژانویه و یا اوایل فوریه) معرفی خواهد کرد. برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که پرچمدارهای جدید اوپو با طراحی جدید برای پنل پشتی خود همراه می‌شوند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویری منتسب به اوپو فایند X7 پرو فاش شده که طراحی عجیب پنل پشتی و ماژول دوربین هشت‌ضلعی آن را نشان می‌دهد.

image

تصویر منتسب به اوپو فایند X7 پرو

همانطور که در این تصاویر مشاهده می‌کنیم، یک کاربر در حال کار با یک گوشی است که نظیر آن را قبلا ندیده‌ایم. طبق گفته یک افشاگر چینی، این گوشی که به ماژول دوربین هشت‌ضلعی مجهز است همان اوپو فایند X7 پرو خواهد بود. با نگاهی دقیق‌تر به تصویر متوجه می‌شویم که اوپو فایند X7 پرو از چهار دوربین و یک فلاش LED برخوردار خواهد شد. اخیرا گزارشی ادعا کرد که اوپو فایند X7 پرو به مانند نسل قبلی با ماژول دایره‌ای‌شکل همراه می‌شود و حالا تصویر جدید پرچمدار اوپو این ادعا را رد می‌کند.

image

اوپو فایند X6 پرو

مشخصات فنی اوپو فایند X7‌ پرو

گزارش شده که پرچمدار اوپو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 با لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد که احتمالا نسخه بهبودیافته سنسور یک اینچی IMX989 محسوب می‌شود. این دوربین به احتمال زیاد با لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دو سنسور تله‌فوتو پریسکوپی همراه خواهد شد.

براساس شایعات قبلی، اوپو فایند X7 پرو از یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپکسلی IMX890 با زوم اپتیکال ۲٫۷ برابری و یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 با زوم ۶ برابری استفاده خواهد کرد. ظاهرا اوپو فایند X7 پرو و اوپو فایند X7 به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل سه و دایمنسیتی ۹۳۰۰ بهره خواهند برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید