خانهاخبار
وان پلاس ۱۲ را در اولین تصاویر رسمی تماشا کنید

وان پلاس ۱۲ را در اولین تصاویر رسمی تماشا کنید

وان پلاس با انتشار چند تصویر رسما از طراحی پرچمدار موردانتظار خود پرده‌برداری کرد.
۶ آذر ۱۴۰۲

در طی چند ماه گذشته، رندرهای مختلفی از پرچمدار موردانتظار وان پلاس یعنی وان پلاس ۱۲ فاش شده است. حالا اما خود این برند چینی دست به کار شده و به تازگی اولین تصاویر رسمی گوشی پرمیوم خود را در اختیار کاربران قرار داده است. همانطور که می‌دانیم، وان پلاس ۱۲ در تاریخ ۴ دسامبر مصادف با ۱۳ آذر برای بازار چین معرفی خواهد شد.

به طور کلی، وان پلاس ۱۲ با ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل عظیم خود از طراحی مشابه نسل قبلی یعنی وان پلاس ۱۱ بهره می‌برد. با این وجود، یک تغییر طراحی مهم نیز در پرچمدار نسل بعدی وان پلاس اعمال شده که در نوع خود قابل توجه است.

image

طبق اعلام رسمی این برند، اسلایدر هشدار که امضای طراحی گوشی‌های وان پلاس به شمار می‌رود حالا به جای سمت راست بدنه در سمت چپ وان پلاس ۱۲ قرار گرفته است. وان پلاس ادعا می‌کند که با تغییر محل قرارگیری اسلایدر هشدار، موفق شده که در گوشی خود از یک آنتن یکپارچه استفاده کند که سبب بهبود عملکرد دستگاه در بازی‌ها می‌شود.

در یک بیانیه رسمی، وان پلاس اعلام کرده که پس از انجام چندین آزمایش داخلی، متوجه شده که بهترین مکان برای قرارگیری آنتن‌های مخصوص بازی در بین انگشتان اشاره کاربر است زمانی که گوشی را در حالت افقی نگه می‌دارد. این فضا اما در وان پلاس ۱۱ توسط اسلایدر هشدار تصرف شده است. در این رابطه، وان پلاس اذعان داشته که با تغییر جایگاه اسلایدر هشدار و انتقال آن به سمت مخالف دستگاه، آنتن‌های مخصوص بازی بهتری در وان پلاس ۱۲ به کار برده است.

image

در ادامه بیانیه خود، وان پلاس ادعا کرده که از یک فناوری آنتن فوق‌فشرده و همچنین فناوری یکپارچه‌سازی اسلایدر هشدار و آنتن برای وان پلاس ۱۲ استفاده کرده تا فضای اشغال‌شده توسط اسلایدار هشدار به حداقل برسد. طبق اعلام رسمی وان پلاس، آزمایش‌های نشان داده‌اند که سیگنال‌های آنتن مخصوص بازی وان پلاس ۱۲ تا ۳ دسی‌بل افزایش پیدا کرده و نرخ تاخیر بازی‌ها نیز به میزان ۱۵ درصد کاهش داشته است.

روز گذشته، وان پلاس به طور رسمی تایید کرد که وان پلاس ۱۲ در سه رنگ سبز، مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. البته در تصاویر رسمی این گوشی شاهد نسخه سبزرنگ آن هستیم که از پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد و طراحی آن ظاهرا از طبیعت الهام گرفته شده است.

image

مشخصات فنی وان پلاس ۱۲

براساس گزارش‌های قبلی، پرچمدار وان پلاس به نمایشگر بزرگ ۶٫۸۲ اینچی X1 اولد که از رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین می‌تواند به روشنایی ۳۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. سیستم دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-808 با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری می‌شود. پنل جلویی نیز میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود 

قلب تپنده دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم تامین می‌شود. گفته می‌شود وان پلاس ۱۲ در ماه ژانویه سال آینده میلادی برای بازارهای جهانی معرفی می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید