خانهاخبار
آپدیت جام ملت‌های اروپا برای EA Sports FC 24 منتشر خواهد شد!

آپدیت جام ملت‌های اروپا برای EA Sports FC 24 منتشر خواهد شد!

شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که آپدیت رایگان جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۴ برای عنوان فوتبالی EA Sports FC 24 منتشر خواهد شد.
۵ آذر ۱۴۰۲

به گفته شرکت الکترونیک آرتز، بازی محبوب EA Sports FC 24 طی سال آینده آپدیتی برای رویداد جام ملت‌های اروپا را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد. EA Sports FC 24 که نخستین بازی فوتبالی الکترونیک آرتز بدون برندینگ فیفا است؛ در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شد.

image

 

این آپدیت در تابستان سال ۲۰۲۴ و همزمان با برگزاری این رقابت‌ها در دسترس کاربران EA Sports FC 24 قرار خواهد گرفت. جام ملت‌های اروپا یا همان یورو، پس از جام جهانی به عنوان پرطرفدارترین رویداد فوتبال ملی شناخته می‌شود. به گفته الکترونیک آرتز، کاربرانی که تا روز ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۶ دی ۱۴۰۲) وارد بازی FC 24 شوند؛ یکی از بزرگترین ستارگان اروپایی را در بخش آلتیمت تیم دریافت خواهند کرد. این بازیکنان شامل افراد زیر هستند:

  • جک گریلیش – انگلستان
  • عثمان دمبله – فرانسه
  • فدریکو کیه‌زا – ایتالیا
  • فلورین ورتز – آلمان
  • ویرجیل ون‌دایک – هلند
  • آلوارو موراتا – اسپانیا

شرکت الکترونیک آرتز در سال گذشته و با یک تصمیم جنجال برانگیز، به همکاری خود با فیفا پایان داد و این امر به معنای پایان کار سری محبوب بازی‌های فیفا بود. این شرکت نام بازی‌های فوتبالی خود را به EA Sports FC تغییر داد و دیگر به لایسنس برخی رویداد‌های فوتبالی مانند جام جهانی نیز دسترسی ندارد. در سوی دیگر، الکترونیک آرتز همچنان به همکاری خود با سازمان یوفا ادامه داده و محتوای مربوط به لیگ قهرمانان اروپا و جام ملت‌های اروپا همچنان در این بازی‌ها یافت خواهد شد.

image

 

یکی از تغییرات مهم در EA Sports FC 24، اضافه شدن پلی‌‌استایل‌ها است که خصوصیات منحصر به فرد هر یک از بازیکنان و نقاط قوت اصلی آنها را به نمایش می‌گذارد. برای مثال، بازیکنانی سرعتی چون وینیسیوس جونیور و کیلین امباپه دارای پلی‌استایل Quick Step هستند و در سوی دیگر، ارلینگ هالند با پلی‌استایل Acrobatic، استعداد بالاتری در ضربات آکروباتیک دارد.

با وجود اعمال تغییرات مثبتی در گیمپلی EA Sports FC 24 از سوی استودیوی EA Sports، کاربران به حرکاتی مانند حذف کات‌سین‌های اولیه برای نمایش استادیوم و معرفی بازیکنان، حذف لایسنس برخی از تیم‌ها، عدم تغییر بخش Career Mode و تمرکز بالای الکترونیک آرتز روی بخش آلتیمت تیم جهت کسب درآمد از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای اعتراض داشته‌اند. البته باید گفت که این امر نیز جلوی محبوبیت بازی فوتبالی جدید EA را نگرفته و نام این بازی همواره در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه به چشم می‌خورد.

image

 

درباره انتشار آپدیت رقابت‌های جام ملت‌های اروپا برای EA Sports FC 24 چه می‌اندیشید؟ در صورتی که این بازی را تجربه کرده‌اید؛ آیا از تغییرات اعمال شده در آن راضی هستید یا نسخه‌های پیشین را ترجیح می‌دهید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید