خانهاخبار
آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6.0 برای گلکسی A73 و سری گلکسی تب اس ۸ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6.0 برای گلکسی A73 و سری گلکسی تب اس ۸ منتشر شد

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6.0 را برای گوشی میان رده گلکسی A73 و سری گلکسی تب اس ۸ منتشر کرده است.
۵ آذر ۱۴۰۲

شرکت سامسونگ در هفته‌های اخیر، روند انتشار آپدیت اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.0 برای محصولات خود را آغاز کرده و این آپدیت در دسترس کاربران پرچمداران و میان رده‌های امسال این شرکت قرار گرفته است. اکنون نیز نوبت به گوشی میان رده گلکسی A73 و سری تبلت‌های گلکسی تب اس ۸ رسیده و شاهد انتشار آپدیت اندروید ۱۴ برای این دستگاه‌ها هستیم.

image

 

آپدیت مخصوص گلکسی تب اس ۸، اس ۸ پلاس و اس ۸ اولترا در حال حاضر برای کاربران اروپایی منتشر شده است و آپدیت امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۳ را نیز به همراه دارد. در سوی دیگر، کاربران گلکسی A73 در اروپا نیز آپدیت اندروید ۱۴ با پچ امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ و حجمی معادل با ۳ گیگابایت را دریافت کرده‌اند. به رسم همیشه، شرکت سامسونگ آپدیت‌های مناطق متفاوت را به صورت جداگانه منتشر می‌کند و در صورتی که از کاربران این دستگاه‌ها هستید؛ این آپدیت احتمالا در هفته‌های آتی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

برای چک کردن وضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۴ برای دستگاه خود، ابتدا به منوی تنظیمات گوشی مراجعه کرده و سپس در بخش Software Update روی گزینه Check For Updates تپ کنید.

image

 

درباره انتشار آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6.0 برای سامسونگ گلکسی A73 و سری گلکسی تب اس ۸ چه فکر می‌کنید؟ آیا از تغییرات اعمال شده در این نسخه راضی هستید یا ظاهر نسخه پیشین یا همان One UI 5.1 را ترجیح می‌دهید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید