خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ الترا با لبه‌های خمیده؛ شایعه یا واقعیت؟

گلکسی اس ۲۴ الترا با لبه‌های خمیده؛ شایعه یا واقعیت؟

در حالکیه زمان زیادی از انتشار عکس‌های گلکسی اس ۲۴ با لبه‌های تخت نگذشته حالا دوباره شایعاتی منتشر شده که خبر از لبه‌های خمیده نمایشگر این گوشی می‌دهند.
۵ آذر ۱۴۰۲

آخرین تصویر درز پیدا کرده از Galaxy S24 Ultra، پرچمدار سال آینده سامسونگ را به نمایش می‌گذارد و اتفاقی که باعث خوشحالی برخی کاربران شده بود، خلاف آن در این تصویر قابل مشاهده است. بسیاری از شایعات بر این باور بودند که گلکسی اس ۲۴ الترا از نمایشگری با لبه‌های تخت برخوردار خواهد بود، اما در این تصویر محصولی با لبه‌های خمیده را شاهد هستیم. این تصویر توسط شخصی با نام کاربری SuperRoader در شبکه اجتماعی X منتشر شده و او معتقد است که گلکسی اس ۲۴ الترا با خمیدگی ۰.۳ تا ۰.۴ میلیمتری در لبه‌ها همراه است و خبری از لبه‌های تخت نخواهد بود. حاشیه‌های اطراف نمایشگر در قسمت بالا و پایین هم‌اندازه بوده و این رقم نسبت به سال گذشته، تقریبا نصف شده است. ولی حاشیه‌های سمت چپ و راست به همان اندازه باقی مانده‌اند.

بر اساس گزارش‌های مختلف، حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر به یک اندازه بوده و در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ الترا، این میزان به اندازه ۲/۱ کمتر شده است. حاشیه‌های سمت چپ و راست اما به همان اندازه نسل پیشین باقی خواهد ماند. در حالی که خمیدگی ۰.۳ تا ۰.۴ میلی‌متری آنچنان که باید و شاید با چشم قابل تشخیص نیست، اما چیزی است که انگشتان شما مطمئنا آن را حس خواهند کرد. این موضوع را در ذهن داشته باشید که نسخه استاندارد و پلاس از خانواده گلکسی اس ۲۴ با نمایشگر تخت تولید و عرضه خواهند شد.

اگر به دنبال نمایشگر تخت برای گلکسی اس ۲۴ الترا بودید، آیا خمیدگی یاد شده شما را از خرید این محصول منصرف خواهد کرد؟

image

 

بر اساس شایعات، پرچمدار جدید سامسونگ احتمالا مانند آیفون‌های ۲۰۲۳ اپل، از جنس بدنه تیتانیومی برخوردار خواهد بود و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ for Galaxy، به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش خواهد کرد. به عنوان ویژگی‌های دیگر، می‌توان به نزول زوم اپتیکال از ۱۰ به ۵ برابر برای لنز پریسکوپ و نمایشگر ۶.۸ اینچی با حداثکر روشنایی ۲۵۰۰ نیتی اشاره کرد. نسخه پایه این گوشی هوشمند به ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز خواهد بود و مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری بر دوش باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی گذاشته خواهد شد.

به عنوان آخرین شایعه، باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ در نظر دارد رویداد آنپکد خود را در تاریخ ۱۷ ژانویه مصادف با بیست و هفتم دی ماه برگزار کند و طی آن، شاهد رونمایی از خانواده گلکسی اس ۲۴ خواهیم بود و پیش فروش این گوشی‌های هوشمند نیز از ۲۴ ژانویه مصادف با چهارم بهمن ماه آغاز خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید