خانهاخبار
نخستین تصاویر واقعی منتسب به گلکسی اس ۲۴ اولترا فاش شدند!

نخستین تصاویر واقعی منتسب به گلکسی اس ۲۴ اولترا فاش شدند!

کاربری در شبکه اجتماعی ایکس تصاویری از پرچمدار پرمیوم سامسونگ منتشر کرده که لبه‌های تخت آن را نشان می‌دهند.
۳ آذر ۱۴۰۲

در حالی که هنوز چند ماه به برگزاری رویداد آنپکد و رونمایی از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ زمان باقی مانده است، گزارش‌های زیادی پیرامون گوشی‌های پرمیوم سال ۲۰۲۴ سامسونگ منتشر شده است. در حال حاضر، رندرهای مختلفی از سه گوشی گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا در دسترس قرار گرفته که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند.

حالا اما امروز برای اولین بار، تصاویر واقعی منتسب به گلکسی اس ۲۴ اولترا فاش شده که حاوی جزئيات طراحی آن از همه زوایا است. این تصاویر همچنین مهمترین تغییر پرچمدار موردانتظار سامسونگ یعنی نمایشگر تخت را نیز تایید می‌کنند.

image

کاربری به نام David Martin در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق‌) تصاویر واقعی گلکسی اس ۲۴ اولترا را به اشتراک گذاشته است. افشاگر شناخته‌شده محصولات سامسونگ موسوم به Ice Universe نیز ضمن تایید صحت این تصاویر ادعا کرده که دستگاه موجود در عکس‌ها نسخه واقعی گلکسی اس ۲۴ اولترا است. طراحی موجود در تصاویر واقعی گلکسی اس ۲۴ اولترا با آنچه قبلا در رندرهای این دستگاه دیده بودیم، کاملا مطابقت دارد.

image

رندر گلکسی اس ۲۴ اولترا

برجسته‌ترین ویژگی گلکسی اس ۲۴ اولترا را می‌توان لبه‌های صاف و نمایشگر تخت آن به شمار آورد. البته پنل دستگاه به مقدار جزئی خمیدگی دارد (احتمالا شیشه خمیده 2.5D) ولی در مقایسه با با نسل‌های قبلی، میزان خمیدگی آن به طرز قابل توجهی کاهش یافته است. فریم کناری گلکسی اس ۲۴ اولترا همچنان حالت جعبه‌ای خود را حفظ کرده ولی گوشه‌های دستگاه به نظر تیزتر از نسخه‌های قبلی شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنیم قلم هوشمند اس پن کمی از محفظه خود بیرون زده است. این بیرون‌زدگی قلم احتمالا به دلیل آن است که دستگاه حاضر در تصاویر تنها یک نمونه پیش‌تولید محسوب می‌شود و سامسونگ در مدل‌های نهایی این موضوع را برطرف خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که تصاویر فاش‌شده از گلکسی اس ۲۴ اولترا امکان دارد تقلبی باشد و یا تنها یکی از چند مدل نمونه اولیه‌ باشد که هرگز به مرحله تولید نرسیده است. با این وجود، تصاویر بالا دقیق‌ترین و بهترین دید از طراحی گلکسی اس ۲۴ اولترا را در اختیار ما قرار می‌دهد.

سری گلکس اس ۲۴ احتمالا در تاریخ ۱۷ ژانویه مصادف با ۲۷ دی معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید