خانهاخبار
رندرهای رسمی ردمی K70 پرو منتشر شد

رندرهای رسمی ردمی K70 پرو منتشر شد

شیائومی علاوه بر تصاویر گوشی جدید برند ردمی، بخشی از مشخصات فنی آن شامل اندازه نمایشگر و جزئيات دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو آن را در اختیار کاربران قرار داده است.
۳ آذر ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در تاریخ ۲۹ نوامبر مصادف با ۸ آذر از نسل جدید سری گوشی‌های بالارده برند ردمی موسوم به سری ردمی K70 رونمایی خواهد کرد. این سری گوشی هوشمند شامل سه مدل ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70e می‌شود. در این رابطه، اخیرا ویدئویی از نسخه مقرون به صرفه سری موسوم به ردمی K70e فاش شد که طراحی پنل جلویی آن را نشان می‌داد.

image

رندر ردمی K70 پرو

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برند شیائومی امروز با به اشتراک‌گذاری رندرهای رسمی مدل بالارده سری یعنی ردمی K70 پرو طراحی آن را تایید کرد. به علاوه، این برند چندین تیزر رسمی نیز در اختیار کاربران قرار داده بخشی از جزئيات فنی مربوط به نمایشگر و سیستم دوربین آن را نشان می‌دهند. 

طبق این تصاویر، ردمی K70 پرو در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. البته گزارش شده که این گوشی در دو رنگ آبی و بنفش نیز عرضه می‌شود. از نقطه نظر طراحی، ردمی K70 پرو با عرض ۷۴٫۷ میلی‌متری خود دستگاهی باریک به شمار می‌رود. به علاوه، ظاهرا فریم میانی ردمی K70 پرو فلزی خواهد بود. از سوی دیگر، در بالای بدنه گوشی نیز شاهد قرارگیری یک میکروفون و سنسور مادون قرمز هستیم. سمت راست بدنه نیز میزبان کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور است.

ردمی K70 پرو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد مجهز خواهد بود که احتمالا از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی گوشی نیز ماژول دوربین مستطیلی‌شکل دیده می‌شود که در آن سه لنز دوربین و یک فلاش LED جای گرفته است. تصاویر ردمی K70 پرو تایید می‌کنند که این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور تله‌فوتو با زوم ۲ برابری بهره خواهد برد.

چندی پیش، ردمی تایید کرد که ردمی K70 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه همراه خواهد شد. ظاهرا کانفیگ بالارده این گوشی با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 4.0 به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. از دیگر مشخصات ردمی K70 پرو می‌توان باتری ۵۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی و سیستم عامل اختصاصی HyperOS را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که علی‌رغم آن که ردمی K70 و ردمی K70e به عنوان گوشی‌های برند پوکو روانه بازار می‌شوند، انتظار می‌رود که ردمی K70 پرو تنها به بازار چین محدود شود.



جدیدترین‌ اخبار

nothing-phone-gsm-ir
مدل پلاس ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز است

ناتینگ به تازگی تراشه به‌کاررفته در گوشی ناتینگ فون 2a پلاس را تایید کرده که دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو نام دارد.  

بیشتر بخوانید
Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید