خانهاخبار
گلکسی اس ۲۳ FE بروزرسانی One UI 6.0 را دریافت کرد

گلکسی اس ۲۳ FE بروزرسانی One UI 6.0 را دریافت کرد

در راستای برنامه انتشار بروزرسانی اندروید ۱۴ برای گوشی‌های سامسونگ، امروز نوبت به نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ رسید.
۱ آذر ۱۴۰۲

پس از مدت‌ها انتظار، سامسونگ در طی چند وقت اخیر فرآیند انتشار بروزرسانی One UI 6.0 و اندروید ۱۴ را برای گوشی‌های سازگار آغاز کرده است. این بروزرسانی مهم در ابتدا برای سری گلکسی اس ۲۳ عرضه شد و پس از مدتی برای سری گلکسی اس ۲۲ و گلکسی A54 در دسترس قرار گرفت. حالا اما امروز نوبت به نسخه‌ میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ یعنی گلکسی اس ۲۳ FE رسیده است.

وبسایت SamMobile به تازگی ادعا کرده که سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 را برای گلکسی اس ۲۳ FE عرضه کرده است. البته در حال حاضر، به نظر می‌رسد تنها نسخه اگزینوسی این گوشی بروزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کرده و کاربران مدل اسنپدراگون باید مدت زمان بیشتری برای نصب این بروزرسانی صبر کنند.

image

ظاهرا، بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 تنها برای مناطقی در دسترس قرار گرفته که سامسونگ گلگسی اس ۲۳ FE را در آن‌ها به فروش می‌رساند. در این راستا، اگر کاربران نسخه اگزینوسی میان‌رده سامسونگ را در اختیار دارند، می‌توانند با مراجعه به تنظیمات و بخش بروزرسانی‌ نرم‌افزار بروزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کنند.

شایان ذکر است که در خبری مشابه، سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 را نیز برای گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ نیز عرضه کرده است. انتظار داریم این بروزرسانی به زودی برای دیگر تاشو‌های سامسونگ مانند گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴، زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در دسترس قرار بگیرد. سری تبلت‌های گلکسی تب اس ۹ و تب اس ۸ نیز با بروزرسانی اندروید ۱۴ سازگار هستند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید