خانهاخبار
گلکسی A55 با شارژ ۲۵ واتی در گواهی 3C لیست شد

گلکسی A55 با شارژ ۲۵ واتی در گواهی 3C لیست شد

میان‌رده پرمیوم موردانتظار سامسونگ به تازگی در گواهی 3C قرار گرفت و سرعت شارژ آن تایید شد.
۳۰ آبان ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال توسعه و ساخت مدل‌های جدید سری میان‌رده و محبوب گلکسی A است. در چند وقت گذشته، اخبار زیادی پیرامون مدل‌های مقرون به صرفه این سری یعنی گلکسی A15 و گلکسی A25 منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی و جزئیات طراحی آن‌ها فاش کرده‌اند.

حالا اما نوبت به عضو پرمیوم خانواده سری گلکسی A یعنی گلکسی A55 رسید و این گوشی امروز در گواهی چینی 3C لیست شد. این گواهی توان شارژ میان‌رده سامسونگ را تایید کرده است.

image

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی A55 با شناسه مدل SM-A5560 و توان شارژ ۲۵ واتی در گواهی 3C ثبت شده است. سرعت شارژ این گوشی در مقایسه با نسل قبلی یعنی گلکسی A54 تغییری نکرده و ظاهرا سامسونگ هیچ قصدی برای بهبود توان شارژ میان‌رده پرمیوم خود ندارد. همچنین مطابق انتظار، گلکسی A55 با آداپتور شارژ عرضه نمی‌شود.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که گلکسی A55 به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ مجهز خواهد شد که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای شامل چهار هسته پردازشی ۲٫۷۵ گیگاهرتزی و چهار هسته کم مصرف ۲٫۰۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد. همچنین گفته شده پردازنده گرافیکی این تراشه Xclipse 530 خواهد بود که احتمالا برپایه معماری RDNA 2 ای‌ام‌دی (AMD) ساخته می‌شود.

در حال حاضر، هنوز زمان رونمایی از گلکسی A55 مشخص نشده ولی با توجه به قرارگیری آن در گواهی 3C، انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک جزئیات بیشتری از این گوشی در اختیار کاربران قرار بگیرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید