خانهاخبار
رندرهای گلکسی A15 طراحی آن را نشان می‌دهند

رندرهای گلکسی A15 طراحی آن را نشان می‌دهند

تصاویر رندری جدید گوشی مقرون به صرفه سامسونگ طراحی پنل پشتی و جلویی آن را نمایش می‌دهند.
۳۰ آبان ۱۴۰۲

همانطور که شایعات قبلی ادعا کرده‌اند، سامسونگ به زودی از یک گوشی میان‌رده مقرون به صرفه به نام گلکسی A15 رونمایی خواهد کرد که در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار می‌شود. حالا امروز چند تصویر رندری از نسخه 5G این گوشی فاش شده که آن را در رنگ آبی تیره نشان می‌دهند. البته گلکسی A15 5G در دو رنگ دیگر زرد و مشکی نیز به فروش خواهد رسید.

منبع خبری منتشرکننده این تصاویر ادعا کرده که گلکسی A15 5G‌ به نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز خواهد شد. گزارش شده که قلب تپنده این میان‌رده تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس برند مدیاتک خواهد بود که با حافظه داخلی قابل افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت همراه می‌شود.

سیستم دوربین گلکسی A15 5G‌ در خود سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را جای خواهد داد. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز کاربران دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. انرژی موردنیاز گلکسی A15 5G توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ‌ ۲۵ واتی تامین می‌شود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان سنسور اثرانگشت کنار بدنه را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A15 5G احتمالا با قیمت ۱۴۹ یورویی روانه بازار خواهد شد. با توجه زمان‌بندی معرفی نسل قبلی این گوشی، انتظار داریم گلکسی A15 5G نیز در طی هفته‌های پیش رو رونمایی شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید