خانهاخبار
جزئیات برچسب قیمتی و کانفیگ‌های سری آنر ۱۰۰ فاش شد

جزئیات برچسب قیمتی و کانفیگ‌های سری آنر ۱۰۰ فاش شد

سری آنر ۱۰۰ احتمالا هفته اول آذر ماه با قیمت پایه ۳۹۰ دلاری روانه بازار می‌شود.
۲۹ آبان ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، برند آنر در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) از سری آنر ۱۰۰ رونمایی خواهد کرد که شامل دو مدل آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو می‌شود. نسخه استاندارد به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه عرضه می‌شود در حالی که مدل پرو به تراشه پرچمدار سال گذشته کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزئیات مربوط به برچسب قیمتی و کانفیگ‌های سری آنر ۱۰۰ به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین بخشی از مشخصات فنی گوشی‌های موردانتظار آنر نیز فاش شده است.

طبق این گزارش، آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو در سه کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهند رسید. نسخه استاندارد سری برای مدل پایه (رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی) با قیمت ۲۷۹۹ یوآن (۳۹۰ دلار / ۳۵۵ یورو) عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، آنر ۱۰۰ پرو نیز در قیمت پایه ۳۶۹۹ یوآن (۵۱۵ دلار / ۴۷۰ یورو) روانه بازار می‌شود.

از نظر مشخصات فنی، سری آنر ۱۰۰ از توان شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، هر دو مدل این سری از نمایشگر 1220p با فناوری تنظیم نور ۳۸۴۰ هرتزی و روشنایی حداکثری ۲۶۰۰ نیتی استفاده خواهند کرد.

در پنل پشتی آنر ۱۰۰ شاهد دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز در این گوشی برعهده دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. آنر ۱۰۰ پرو نیز از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور پرتره ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. در ناچ کپسولی‌شکل این گوشی نیز دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی قرار خواهند گرفت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید