خانهاخبار
سری اوپو فایند X7 احتمالا زودتر از نسل قبلی معرفی می‌شود

سری اوپو فایند X7 احتمالا زودتر از نسل قبلی معرفی می‌شود

سری پرچمدار موردانتظار اوپو در ماه ژانویه و یا فوریه سال آینده معرفی خواهد شد.
۲۸ آبان ۱۴۰۲

در حالی که اکثر برندهای چینی در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه گوشی‌های پرچمدار جدید خود در سال جاری میلادی هستند، به نظر می‌رسد اوپو استراتژی متفاوتی را در پیش گرفته است. این برند در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) از سری Reno 11 رونمایی خواهد کرد که شامل دو گوشی جدید رینو ۱۱ و رینو ۱۱ پرو می‌شود. با این وجود، ظاهرا سری پرچمدار فایند X7 در طی سال جاری معرفی نخواهد شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شایعه‌ای در دسترس قرار گرفته که زمان تقریبی معرفی پرچمدار‌های جدید اوپو موسوم به فایند X7 و فایند X7 پرو را فاش کرده است.

image

فایند X6 پرو

طبق این گزارش، برخی از گوشی‌های پرچمدار چینی شامل نوبیا Z60 اولترا، آنر مجیک ۶ پرو و فایند X7 پرو تا قبل از رویداد Chinese Spring Festival 2024 معرفی خواهند شد. با توجه به این که رویداد موردنظر در بازه زمانی ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) تا ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) برگزار می‌شود، انتظار داریم سری پرچمدار اوپو در ماه ژانویه و یا اوایل ماه فوریه سال آینده میلادی از راه برسد. در این راستا، سری اوپو فایند X7 ظاهرا زودتر از نسل قبلی معرفی خواهد شد.

اوپو فایند X7 و اوپو فایند X7 پرو به ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی ۹۳۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهند برد. به علاوه، اوپو در حال حاضر تایید کرده که سری فایند X7 از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. البته احتمال دارد این ویژگی تنها در اختیار نسخه پرو سری قرار بگیرد. همچنین سری پرچمدار اوپو از سیستم دوربین جدید HyperTone استفاده خواهد کرد که در وان پلاس ۱۲ و سری Reno 11 نیز به کار می‌رود.

گزارش شده که اوپو فایند X7 پرو از سنسور ۱ اینچی LYT-900 با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که با دو دوربین فوق عریض و تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی LYT-700 همراه می‌شود. از دیگر مشخصات فنی نسخه پرو سری می‌توان نمایشگر 2K‌ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و طراحی جدید را نام برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید