خانهاخبار
با صدرنشین جدید لیست DxOMark آشنا شوید: هواوی میت ۶۰ پرو پلاس!

با صدرنشین جدید لیست DxOMark آشنا شوید: هواوی میت ۶۰ پرو پلاس!

پرچمدار پرمیوم هواوی عملکرد درخشانی در تست‌های فنی بخش دوربین وبسایت DxOMark داشته که خبر از سیستم دوربین قدرتمند آن می‌دهد.
۲۸ آبان ۱۴۰۲

علی‌رغم تحریم‌های شدید ایالات متحده علیه برند محبوب هواوی، غول فناوری چینی به تدریج در حال بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند است. در حالی که گوشی‌های هواوی در بعضی از زمینه مانند عدم پشتیبانی از 5G و نبود سرویس‌های گوگل عقب‌تر از رقبای خود هستند، پرچمدارهای این برند از نظر عملکرد دوربین و کیفیت تصویربرداری در بین بهترین‌های بازار جای می‌گیرند.

یک ماه پیش، هواوی از سری پرچمدار میت ۶۰ رونمایی کرد که به لطف تراشه جدید Kirin 9000s از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. یک هفته بعد، برند چینی از نسخه پرمیوم سری میت ۶۰ به نام میت ۶۰ پرو پلاس رونمایی کرد که پرچمدار تمام عیار هواوی محسوب می‌شود.

image

حالا وبسایت DxOMark به تازگی سراغ هواوی میت ۶۰ پرو پلاس رفته و عملکرد سیستم دوربین آن را زیر ذره‌بین برده است. بررسی‌های تخصصی این وبسایت نشان می‌دهند که پرچمدار هواوی در زمینه عکاسی و فیلمبرداری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برای یادآوری، میت ۶۰ پرو پلاس از سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هواوی میت ۶۰ پرو پلاس موفق شده در صدر لیست بهترین گوشی‌های بازار از نظر عملکرد دوربین قرار بگیرد. در قسمت گوشی‌های پرمیوم نیز پرچمدار هواوی رقبای قدرتمندی مانند آيفون ۱۵ پرو مکس، پیکسل ۸ پرو و اوپو فایند X6 را شکست داده و رده اول جای گرفته است. امتیاز کلی هواوی میت ۶۰ پرو پلاس برابر با ۱۵۷ بوده که تنها یک امتیاز کمتر از دیگر پرچمدار هواوی یعنی P60 پرو است.

image

گوشی پرمیوم هواوی در بخش عکاسی بوکه و تصاویر استاندارد (عکس‌هایی که توسط دوربین اصلی و در شرایط نوری مختلف ثبت می‌شوند) بهترین عملکرد را داشته است. به طور کلی، وبسایت DxOMark ادعا کرده که دوربین‌های میت ۶۰ پرو پلاس قادرند در هر شرایط نوری عکس‌ها و ویدئو‌های باکیفیت ثبت کنند.

به طور ویژه، این وبسایت میت ۶۰ پرو پلاس را در بخش تصاویر دوستان و خانواده تحسین کرده است. در این راستا، گوشی هواوی می‌تواند رنگ پوست را به دقیق‌ترین شکل ممکن ثبت کند. به علاوه، این گوشی جزئیات سوژه را به خوبی دریافت می‌کند و در تصاویر اعمال می‌کند.

قابلیت گشودگی دیافراگم متغیر با دقت بسیار بالایی خود را با همه افراد حاضر در صحنه تطبیق‌ می‌دهد و همه آن‌ها در فوکوس تصویر نگه می‌دارد. دوربین فوق عریض نیز ضمن عکاسی با میدان دید بالا جزئیات دقیقی از تصاویر را نیز ثبت می‌کند. به علاوه، میت ۶۰ پرو پلاس در همه فواصل بزرگنمایی عملکرد قابل قبولی دارد. 

در نهایت باید اشاره کرد که میت ۶۰ پرو پلاس در زمینه ضبط ویدئو در شرایط نوری ضعیف مقداری مشکل دارد و در کلیپ‌های ثبت شده اختلالاتی دیده می‌شوند.



جدیدترین‌ اخبار

google-pixel-buds-pro-gsm-ir
گوگل ظاهراً قیمت هدفون پرچمدار خود را افزایش می‌دهد

هدفون موردانتظار گوگل موسوم به پیکسل بادز پرو ۲ احتمالاً با افزایش قیمت همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
honor-x60i-gsm-ir
آنر X60i معرفی شد؛ گوشی اقتصادی با مشخصات قابل‌توجه

آنر به تازگی از یک گوشی مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرده که X60i نام دارد و به تراشه دیمنسیتی ۶۰۸۰، نمایشگر اولد و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است.

بیشتر بخوانید
xiaomi-poco-f6-deadpool-edition-gsm-ir
نسخه «ددپول» پوکو F6 به طور رسمی معرفی شد

همزمان با اکران جهانی فیلم ددپول و ولورین، شیائومی از نسخه ددپول گوشی پوکو F6 رونمایی کرده که از طراحی جالبی بهره می‌برد. 

بیشتر بخوانید