خانهاخبار
تصاویری از اپل واچ اولترا تیره رنگ در فایل‌های FCC فاش شد

تصاویری از اپل واچ اولترا تیره رنگ در فایل‌های FCC فاش شد

به نظر می‌رسد که اپل از همان ابتدا قصد داشته که اپل واچ اولترا را با رنگ تیره نیز عرضه کند، اما به دلایل نامعلوم این گزینه حذف شده است.
۲۷ آبان ۱۴۰۲

بر اساس اسنادی که در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا ثبت شده و امروز توسط یک کاربر از طریق 9to5Mac در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده، به نظر می‌رسد اپل در ابتدا یک اپل واچ اولترا با پشت سرامیکی تیره رنگ را طراحی کرده است.

در زمان عرضه یک دستگاه جدید، شرکت‌های سخت افزاری فناوری باید جزییات آن محصول را با FCC به اشتراک بگذارند، کاری که اپل به طور طبیعی برای اپل واچ اولترا نیز قبل از عرضه آن در سپتامیر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) انجام داد.

image

در این سند به نظر می‌آید که اپل از یک اپل واچ اولترا با قاب پشتی سرامیکی تیره‌تر و تقریبا مشکی و یک دکمه اکشن پلاستیکی بدون فرورفتگی استفاده کرده است که البته این موارد طراحی به نسخه نهایی راه پیدا نکرده است.

اغلب در پرونده‌هایی از این نوع، عکس‌های خارجی و سایر جزییات حساس مشمول یک بند محرمانه بودن با تاریخ انقضا هستند، بنابراین احتمال دارد که بند موجود در این مورد به تازگی منقضی شده باشد، از این رو این تصاویر تازه منتشر شده‌اند.

اپل در حال حاضر اپل واچ اولترا نسل دوم را که در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور ۱۴۰۲) عرضه شد، با همان رنگ تیتانیوم طبیعی مدل نسل اول عرضه می‌کند. قبل از عرضه، برخی شایعات حاکی از آن بود که اپل می‌تواند گزینه رنگ تیره جدیدی را اضافه کند که در ابتدا برای مدل قبلی آزمایش شده بود، اما همانطور که دیدیم این گزینه در نهایت لغو شد و این اتفاق رخ نداد.



جدیدترین‌ اخبار

Oppo-find-x7-ultra-gsm-ir
اوپو فایند X8 اولترا یک گوشی نازک با باتری حجیم خواهد بود

یکی از مقام‌های ارشد اوپو تایید کرده که پرچمدار جدید این برند با طراحی نازک و باتری حجیم همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید