خانهاخبار
گلکسی A25 در تصاویر جدیدی دیده شد

گلکسی A25 در تصاویر جدیدی دیده شد

به تازگی رندرها و مشخصات فنی میان‌رده موردانتظار سامسونگ فاش شده است.
۲۶ آبان ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ به زودی از میان‌رده جدیدی به نام گلکسی A25 رونمایی خواهد کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی امروز در تصاویر رندری جدیدی دیده شد و طراحی آن بار دیگر لو رفت. رندرهای گوشی سامسونگ که رنگ‌بندی آن را نیز نشان می‌دهند توسط وبسایت MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده‌اند. این وبسایت همچنین بخشی از مشخصات فنی گلکسی A25 را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

image

وبسایت MySmartPrice در گزارش خود ادعا کرده که گلکسی A25 به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ و حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته انتظار داریم این گوشی در کانفیگ‌های رم و حافظه داخلی متنوع‌تری روانه بازار شود.

در پنل جلویی دستگاه شاهد نمایشگر ۶٫۵ اینچی سوپر امولد با طراحی ناچ قطره‌ای موسوم Infinity-U هستیم که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد. این نمایشگر از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و همچنین قادر است که به روشنایی ۱۰۰۰ نیتی دست پیدا کند.

از سوی دیگر، پنل پشتی گلکسی A25 میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در مقایسه با گلکسی A24، رزولوشن دوربین فوق عریض از ۵ مگاپیکسل به ۸ مگاپیکسل رسیده که بهبودی جزئی به شمار می‌رود. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز همچنان کاربران باید از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کنند.

سامسونگ ظاهرا قصد دارد که گلکسی A25 را با قابلیت‌هایی مانند Samsung Knox و Samsung Pay همراه کند. به علاوه، گزارش شده که این گوشی تا چهار بروزرسانی اصلی سیستم‌عامل و پنج سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد که برای یک محصول مقرون به صرفه، بسیار قابل توجه است.

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی گلکسی A25 می‌توان وزن ۱۹۷ گرمی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۵ واتی را نام برد. گلکسی A25 به احتمال زیاد در اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. قبلا یک گزارش دیگر اعلام کرده بود که این میان‌رده برای دو کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با بازه قیمتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ یورو به فروش می‌رسد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید