خانهاخبار
اپل سیستم حرارتی آیفون ۱۶ را تغییر می‌دهد

اپل سیستم حرارتی آیفون ۱۶ را تغییر می‌دهد

طبق گزارش امروز اپل قصد دارد از گرافن که قابلیت هدایت حرارت بسیار بیشتری نسبت به مس دارد استفاده کند، تغییری که قابل توجه خواهد بود.
۲۶ آبان ۱۴۰۲

افشاگر معروف «Kosutami» امروز فاش کرده که اپل قصد دارد یکی سیستم حرارتی جدید را برای کاهش گرمای بیش از آیفون ۱۶ معرفی کند.

image

کالبد شکافی آیفون ۱۵ پرو مکس

این شخص در پست اخیر خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، توضیح داده که اپل در حال کار بر روی یک سیستم حرارتی از جنس گرافن برای سری آیفون ۱۶ است، در حالی که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو می‌توانند پوشش فلزی باتری را برای کاهش بیش از حد داشته باشند، چیزی که سری استاندارد از آن محروم خواهد بود. به نظر می‌رسد این اقدام در پاسخ به مشکلات گرمای بیش از حد معمول آیفون ۱۵ پرو باشد که اپل پس از عرضه آیفون ۱۵ پرو به وسیله یک آپدیت نرم افزاری آن را برطرف کرد.

گرافن رسانایی حرارتی بالایی دارد و از مس که در حال حاضر در هیت سینک آیفون استفاده می‌شود، بسیار کارامدتر است. اپل مدتی است که به گرافن برای مدیریت حرارتی علاقه‌مند شده و حق ثبت اختراع مربوط به اکتشاف مواد جدید برای دفع گرما در دستگاه‌های قابل حمل را ثبت کرده است. این شرکت پیش‌تر باتری اپل واچ را در سری ۷ از محفظه‌های فویل مشکی به باتری‌های ساخته شده از فلز تغییر داد، بنابراین یک تغییر مشابه این بار در آیفون کاملا امری محتمل به نظر می‌رسد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید