خانهاخبار
تیزر جدید رد مجیک ۹ پرو حجم باتری آن را تایید می‌کند

تیزر جدید رد مجیک ۹ پرو حجم باتری آن را تایید می‌کند

گوشی گیمینگ جدید نوبیا با باتری حجیم‌تری در مقایسه با نسل قبلی عرضه می‌شود.
۲۵ آبان ۱۴۰۲

برند نوبیا در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه نسل جدید سری گوشی‌های گیمینگ خود موسوم به سری رد مجیک ۹ پرو است. اخیرا، این برند تایید کرد که گوشی مخصوص بازی رد مجیک ۹ پرو در تاریخ ۲۳ نوامبر مصادف با ۲ آذر رونمایی خواهد شد. به علاوه، نوبیا روز گذشته و با به اشتراک‌گذاری چند تیزر نیز از طراحی رسمی این گوشی پرده‌برداری کرد.

image

حالا در ادامه روند انتشار تیزرهای مرتبط با مشخصات فنی رد مجیک ۹ پرو، نوبیا امروز جزئیات فنی باتری این گوشی و همچنین ضخامت آن را در اختیار کاربران قرار داد.

براساس اعلام رسمی نوبیا، رد مجیک ۹ پرو از باتری حجیم‌تر ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه، رد مجیک ۸ پرو به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. با افزایش ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی حجم باتری، انتظار می‌رود رد مجیک ۹ پرو تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی کند. به علاوه، ضخامت و وزن این گوشی نیز برابر با ۸٫۹ میلی‌متر و ۲۲۹ گرم خواهد بود.

image

طبق گزارش‌های قبلی، رد مجیک ۹ پرو با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل سه روانه بازار خواهد شد. به علاوه، گزارش شده که این گوشی از نمایشگر ۶٫۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. علی‌رغم آن که عملکرد سیستم دوربین برای یک گوشی مخصوص بازی اهمیت خاصی ندارد، نوبیا ظاهرا رد مجیک ۹ پرو را به دوربین  ۵۰ مگاپیکسلی GN5 با لرزشگیر اپتیکال و سنسور ۵۰ مگاپیکسلی JN1 تجهیز کرده است.

در نهایت باید اشاره کرد که به مانند نسخه‌های قبلی سری رد مجیک، گوشی جدید نوبیا نیز به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز می‌شود. رد مجیک ۹ پرو همچنین با نورپردازی RGB همراه می‌شود که برای اولین بار در بخش فن دستگاه و تریگرهای لمسی آن به کار می‌رود.



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید