خانهاخبار
اوپو فایند X7 با امتیازی چشمگیر در آنتوتو لیست شد

اوپو فایند X7 با امتیازی چشمگیر در آنتوتو لیست شد

پرچمدار موردانتظار اوپو با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ موفق به کسب امتیاز بالای دو میلیون در بنچمارک آنتوتو شد.
۲۵ آبان ۱۴۰۲

چندی پیش، ویوو از پرچمدارهای جدید خود موسوم به ویوو X100 و ویوو X100 پرو رونمایی کرد که اولین گوشی‌های مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ محسوب می‌شوند. در این راستا، به نظر می‌رسد پرچمدار موردانتظار اوپو یعنی فایند X7 که در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شود نیز گوشی بعدی مجهز به سخت‌افزار مدیاتک خواهد بود.

حالا در حالی که زمان زیادی تا عرضه اوپو فایند X7 باقی مانده است، پرچمدار اوپو امروز با شناسه مدل PHZ110 در بنچمارک آنتوتو لیست شد و بخشی از مشخصات فنی آن در اختیار کاربران قرار گرفت.

image

اوپو فایند X7 با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ خود موفق شده امتیاز خارق‌العاده ۲٬۲۷۰٬۶۷۷ را در بنچمارک آنتوتو ثبت کند که خبر از عملکرد پردازشی بسیار قدرتمند آن می‌دهد. به طور دقیق‌تر، اوپو فایند X7 در تست‌های پردازنده مرکزی و گرافیکی به ترتیب امتیازهای ۵۲۱٬۶۹۰ و ۹۱۱٬۶۸۳ را به خود اختصاص داده است. در آزمون حافظه، گوشی اوپو امتیاز ۴۷۱٬۳۴۰ را ثبت کرده است. تست تجربه کاربری دستگاه نیز برابر با ۳۶۵٬۹۶۴ بوده است.

لیست آنتوتو همچنین تایید می‌کند که اوپو فایند X7 از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد و در کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5T / حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 4.0 روانه بازار می‌شود. البته انتظار می‌رود این گوشی در کانفیک‌های بیشتری عرضه شود. اوپو فایند X7 همچنین با اندروید ۱۴ برپایه رابط کاربری ColorOS 14 در دسترس قرار می‌گیرد.

اوپو فایند X7 اخیرا نیز با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ ثبت شد و در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۲۱۳۹ و ۷۱۱۰ را به خود اختصاص داد.

image

اوپو فایند X6 پرو

در حال حاضر، اوپو تایید کرده که سری فایند X7 از بهینه‌سازی دوربین HyperTone و قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. به همراه مدل استاندارد، گزارش شده که اوپو از فایند X7 پرو نیز رونمایی خواهد کرد که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود مدل پرو به سنسور ۱ اینچی LYT-900 مجهز می‌شود.

در خبری مشابه، اوپو قصد دارد در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) از سری اوپو رینو ۱۱ و تبلت اوپو پد ایر ۲ رونمایی خواهد کرد. تبلت جدید اوپو به عنوان نسخه ری‌برند شده وان پلاس پد گو معرفی می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید