خانهاخبار
رندرهای مفهومی آیفون SE 4 طراحی آن را از همه زوایا نشان می‌دهند

رندرهای مفهومی آیفون SE 4 طراحی آن را از همه زوایا نشان می‌دهند

نسل جدید گوشی میان‌رده اپل احتمالا با طراحی مشابه آیفون ۱۴ عرضه می‌شود.
۲۴ آبان ۱۴۰۲

گزارش‌های متعدد ادعا کرده‌اند که اپل در حال توسعه و تولید نسل جدید آیفون میان‌رده یعنی آیفون SE 4 است که با تغییرات مهمی همراه می‌شود. حالا در حالی که هنوز غول فناوری آمریکایی هیچ اشاره‌ای به گوشی اقتصادی خود نکرده است، چندین رندر مفهومی از آيفون SE 4 منتشر شده که طراحی و رنگ‌بندی احتمالی آن را نشان می‌دهند.

image

رندرهای آيفون SE 4 توسط حساب یوتوبی AppleTrack و با همکاری حساب ایکس (توییتر سابق) به نام concept-central‌ به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند.

اخیرا، گزارشی ادعا کرد که آيفون SE 4 از طراحی مشابه آيفون ۱۴ بهره خواهد برد. به علاوه، این گزارش اذعان داشت که گوشی مقرون به صرفه اپل برای اولین بار از ناچ بزرگ برای فیس‌آیدی برخوردار خواهد شد و با درگاه USB-C همراه می‌شود. حالا در رندرهای مفهومی نیز این جزئیات طراحی اعمال ‌شده‌اند تا ظاهر دقیق‌تری از آيفون SE 4 چهار به دست بیاید.

image

پنل جلویی آیفون SE 4 با لبه‌های تخت و گوشه‌های گرد خود دقیقا به طراحی آيفون ۱۴ شبیه است. به علاوه، گفته می‌شود میان‌رده اپل به نمایشگر بزرگ ۶٫۱ اینچی مجهز خواهد شد. در حالی که کوپرتینونشین‌ها در حال حاضر طراحی ناچ را از گوشی‌های خود حذف کرده‌اند، انتظار می‌رود مدل‌های SE همچنان با ناچ روانه بازار شوند چرا که این گوشی‌ها از برچسب قیمتی پایین‌تری نیز بهره می‌برند.

image

در پنل پشتی دستگاه شاهد یک سنسور دوربین هستیم که چندان نیز باعث تعجب نیست چرا که نسل‌های قبلی سری SE نیز تنها به یک دوربین مجهز بوده‌اند. در این رابطه، شایعات ادعا کرده‌اند که آیفون SE 4 از همان دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سری آيفون ۱۴ بهره خواهد برد. ناگفته نماند که آيفون SE 4 احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۴ و یا اوایل سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید