خانهاخبار
اکنون می‌توانید حساب تردز خود را بدون پاک کردن اینستاگرام حذف کنید

اکنون می‌توانید حساب تردز خود را بدون پاک کردن اینستاگرام حذف کنید

پس از ماه‌ها عرضه اپلیکیشن تردز، این برنامه سرانجام قابلیتی را کسب کرده که کاربران به طور گسترده از نبود آن شکایت داشتند.
۲۴ آبان ۱۴۰۲

هنگامی که متا تردز را در ماه جولای (تیر) عرضه کرد، یکی از شکایات کاربران در خصوص این پلتفرم این بود که حذف پروفایل تردز بدون حذف اکانت اینستاگرام ممکن نبود.

تا به امروز اگر می‌خواستید حساب اینستاگرام شما پاک نشود، تنها گزینه غیر فعال کردن «موقت» پروفایل تردز بود. این گزینه باعث می‌شد که پست‌ها و تعاملات شما با دیگران در تردز از دید عموم مخفی شود، اما پست‌های شما روی سرورهای متا باقی می‌ماند، مگر اینکه آنها را به صورت دستی و تک به تک حذف می‌کردید.

image

خوشبختانه آدام موسری رییس اینستاگرام روز دوشنبه طی پستی اعلام کرد که این شرکت سرانجام در حال حل این مشکل است که حذف یا غیرفعال کردن پروفایل تردز به طور جداگانه و بدون تحت تاثیر قرار گرفتن اینستاگرام ممکن شود.

مراحل زیر به شما نشان می‌دهد که چگونه پروفایل تردز خود را طبق گفته موسری حذف کنید:

  1. در برنامه تردز روی نماد پروفایل در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید
  2. روی نماد منوی دو خطی در سمت راست بالای پروفایل خود کلیک کنید
  3. روی اکانت خود ضربه بزنید، سپس روی «Delete» یا «Deactivate Profile» ضربه بزنید
  4. گزینه «Delete Profile» را بزنید و سپس انتخاب خود را تایید کنید

اگر این گزینه را نمی‌بینید، ویژگی جدید هنوز به شما نرسیده است اما زمان زیادی طول نمی‌کشد تا برای ارایه شود پس یک یا دو روز دیگر دوباره بررسی کنید که این قابلیت را در اختیار دارید یا خیر.

به گفته آدام موسری تردز همچنین راهی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد تا از نمایش پست‌های تردز خود در فیس بوک و اینستاگرام جلوگیری کنند. وقتی عرضه این ویژگی کامل شد، کاربران می‌توانند دو گزینه را در بخش حریم خصوصی تنظیمات برنامه در بخش «Suggesting posts on other apps» پیدا کنند. با زدن این گزینه سوییچ‌های جداگانه‌ای برای خاموش کردن پیشنهادات در اینستاگرام و فیس بوک ظاهر می‌شود.

مارک زاکربرگ مدیر عامل متا، ماه گذشته گفت که تردز اکنون کمتر از ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد. از زمانی که این برنامه در اوایل سال جاری راه اندازی شد، یک برنامه تحت وب توانایی جستجوی پست‌ها و ویژگی ویرایش پست را کسب کرد. با این حال این برنامه هنوز در اتحادیه اروپا در دسترس نیست، زیرا متا هنوز خود را با مفاد قانون بازارهای دیجیتال هماهنگ نکرده است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید