خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ اولترا را در دقیق‌ترین رندرهای آن تماشا کنید

گلکسی اس ۲۴ اولترا را در دقیق‌ترین رندرهای آن تماشا کنید

رندرهای باکیفیتی از پرچمدار پرمیوم سامسونگ منتشر شده که طبق ادعای یک افشاگر، طراحی نهایی و دقیق این گوشی را نشان می‌دهند.
۲۱ آبان ۱۴۰۲

با معرفی و عرضه سری آيفون ۱۵ در ماه سپتامبر، حالا توجه همه کاربران و طرفداران دنیای فناوری به نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۳ جلب شده است. همانطور که می‌دانیم، سری گلکسی اس ۲۴ شامل سه مدل گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌شود.

تا به امروز، رندرهای مختلفی از پرچمدار پرمیوم سال آینده سامسونگ در دسترس کاربران قرار گرفته که طراحی آن را نشان می‌دهند. حالا اما یک افشاگر برجسته به نام Ice Universe رندرهای جدیدی از گلکسی اس ۲۴ اولترا را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته که طبق ادعای این فعال برجسته حوزه گوشی، طراحی نهایی و دقیق این گوشی را به نمایش می‌گذارند.

image

طبق آنچه در این تصاویر می‌بینیم، سامسونگ در پنل پشتی گلکسی اس ۲۴ اولترا تغییر طراحی خاصی را اعمال نخواهد کرد و همچنان شاهد حضور چهار دوربین هستیم که به صورت لنزهای جداگانه قرار گرفته‌اند. پنل جلویی اما به لطف حاشیه‌های فوق نازک و متقارن نمایشگر ظاهر جذابی به خود گرفته که قطعا می‌تواند توجه کاربران زیادی را به سود خود جذب کند.

گلکسی اس ۲۴ اولترا با نسخه اختصاصی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه خواهد شد که احتمالا Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy نام خواهد داشت. هسته اصلی این تراشه می‌تواند به فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتزی دست پیدا کند که در مقایسه با فرکانس ۳٫۳ گیگاهرتزی نسخه اصلی، بهبود اندکی داشته است.

image

گزارش‌ها همچنین ادعا کرده‌اند که سامسونگ در پرچمدار سال ۲۰۲۴ خود دیگر از سنسور پریسکوپی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری استفاده نخواهد کرد و به جای آن از دوربین مشابه با زوم ۵ برابری بهره خواهد برد. ظاهرا حذف دوربین با زوم ۱۰ برابری به شکایات کاربران و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت این گوشی مربوط می‌شود. به علاوه، گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالا به نسخه بهبودیافته دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اس ۲۳ اولترا موسوم به ایزوسل HP2SX مجهز خواهد شد.

برای رقابت با آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس، سامسونگ تصمیم گرفته که گلکسی اس ۲۴ اولترا را فریم تیتانیومی عرضه کند. از دیگر مشخصات فنی گوشی سامسونگ می‌توان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی برای کانفیگ پایه را نام برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

پشتیبانی سامسونگ الکترونیکس

۱۴۰۲/۸/۲۳
با تشکر از توجه شما
تغییرات درخواستی به کارخانه هند و ویتنام ارسال گردید.

احمد رضا مکتوبیان

۱۴۰۲/۸/۲۲
چیدمان دوربین اس 24 اولترا مثل دو مدل قبلی هست هیچ تغیراتی در دوربین اس 24 اولترا ایجاد نشده‌ است حذف نکردن رم های 12 گیگ تو سری های اس 21 اولترا،اس 22اولترا،اس 23 اولترا رم های 12گیگ بوده حذف نکردن حافظه داخلی 128 گیگ مدلهای A,M,F,Zو S بوده حالا تو اس 24 اولترا رم های جدید و حافظه داخلی جدید نیاز دارد تغیرات تو دوربین پشتی ، تغیرات تو دوربین سلفی ایجاد کند که با دو مدل قبلی تفاوت داشته باشد

پیشنهاد سردبیر