خانهاخبار
آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

کارشناس برجسته محصولات اپل ادعا کرده که اپل در سال آینده میلادی از نسخه بزرگ‌تر آیپد ایر رونمایی خواهد کرد.
۲۱ آبان ۱۴۰۲

تحلیلگر و کارشناس برجسته محصولات اپل، مینگ چی کو، به تازگی اذعان داشته که اپل در سال آینده میلادی از نسخه بزرگ‌تر آیپد ایر با نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی رونمایی خواهد کرد. به علاوه، غول فناوری آمریکایی ظاهرا دو مدل جدید سری آیپد ایر را زودتر از سایر اعضای خانواده آیپد روانه بازار می‌کند.

مینگ چی کو در جدیدترین گزارش خود ادعا کرده که اپل قصد دارد کم‌کاری خود در رابطه با سری آیپد را جبران کند و سال آینده میلادی مدل‌های جدیدی از سری تبلت پرطرفدار خود را در اختیار کاربران قرار دهد. در این راستا، کوپرتونشین‌ها در ابتدا نسخه جدید آیپد ایر ۱۰٫۹ اینچی و تبلت کاملا جدید آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی را با تراشه‌های تازه معرفی خواهند کرد. تولید انبوه این تبلت‌ها در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

image

آقای کو قبلا اعلام کرده بود که تبلت جدید آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی از نمایشگر ال‌سی‌دی بهره خواهد برد که متاسفانه با فناوری mini-LED همراه نمی‌شود. البته نمایشگر این تبلت از فناوری oxide backplane برخوردار خواهد شد که عملکرد بهتری در مقایسه با فناوری a-Si backplane به کار رفته در نمایشگر آیپد ایر ۱۰٫۹ اینچی خواهد داشت.

پس از نسل جدید سری آیپد ایر، نوبت به معرفی و عرضه تبلت‌های پرمیوم اپل یعنی سری آیپد پرو با نمایشگر جدید اولد می‌رسد. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که تبلت‌های گران‌قیمت اپل شامل دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی می‌شوند که در سه‌ماهه دوم سال آینده رونمایی می‌شوند.

این تحلیلگر شناخته‌شده در ادامه ادعا کرده که برنامه‌ اپل برای نسل جدید سری آیپد با عرضه یک آیپد مینی جدید و نسل ۱۱ آیپد استاندارد به پایان می‌رسد. با توجه به این موضوع، در سال آینده به احتمال زیاد شاهد توقف تولید نسل ۹ آیپد استاندارد خواهیم بود.

image

آقای کو باور دارد که بهبوها و تغییرات اعمال‌شده در سری آیپد تنها می‌تواند تاثیر جزئی روی فروش بهتر این تبلت‌ها داشته باشد. در این رابطه، این کارشناس ادعا کرده که اپل در سال آینده حدود ۵۳ الی ۵۴ میلیون واحد از سری آیپد را خواهد فروخت. البته ناگفته نماند که این آمار احتمالی هنوز قابل مقایسه با فروش خیره‌کننده ۶۳ میلیون واحدی سری آیپد در سال ۲۰۲۲ و در حین پاندمی کرونا نیست.

دیگر تحلیلگر شناخته‌شده برند اپل، مارک گرمن، اخیرا تایید کرد که اپل در سال ۲۰۲۴ تمامی مدل‌های سری آیپد را به‌روز خواهد کرد. با این وجود، زمان‌بندی آقای گرمن برای رونمایی از تبلت‌های جدید اپل با آنچه آقای کو ادعا کرده اندکی متفاوت است. مارک گرمن همچنین هیچ اشاره‌ای به معرفی آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی نکرده است.

مارک گرمن چندی پیش ادعا کرد که آیپد‌های پایین‌رده و میان‌رده اپل تا ماه مارس سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شوند. از سوی دیگر، آیپد‌ پرو ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی که به نمایشگر اولد و تراشه M3 مجهز هستند نیز در نیمه اول سال آینده رونمایی خواهند شد. آیپد مینی و آیپد ایر جدید نیز به ترتیب با تراشه‌های M2 و A16 بایونیک عرضه خواهند شد.



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید